Gå til innhold

Jeg kommer visst til helvete:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sa en kunde til meg idag, da jeg svarte "nei" på et spørsmål om jeg trodde på Gud! Svarte bare at " da er det vel fare for at vi ses der også".. haha.. mye rart en skal høre når en jobber i butikk.))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, godt sagt! Du får nok godt selskap i oss andre "vantro" da :P

Skrevet

hehe. jeg jobbet i matbutikk når jeg var rundt 20 år og når jeg tenker på alt det rare kundene sa og gjorde savner jeg det nesten litt. hehe.

 

ble bla bedt med på trekkspillfestival av en mann på sikkert 50 og sjekket opp av en døv gutt som skulle ha hårgele. det ble mye krøll gitt. hehe. han var utrolig fin da, men så slitsomt med lappesystem frem og tilbake når han kom innom og vi skulle snakke. ville vel vært lurt med et tegnspråkkurs ja. hehe.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...