TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Jeg er og hele tiden sulten og vil ha noe søtt og salt hele tida... men blir ofte kvalm og,,,
MissMe*med*lillegutt Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Er veldig veldig sulten på kveldstid.. Da kan jeg spise og være skrubb sulten etter 30min:P Men før kl 17.00 er d ikke sjangs for mat her i gården altså.. Usj, kvalm gitt! Blir til at jeg tviinger i meg en yoghurt eller en brødskive bare for å ha noe å gå på, men fadern hvor det smaker dritt.. hehe
lille solstråle Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Jeg også!!!! Hvis jeg ikke spiser innen 3 timer er gått får jeg huevondt og hetetokter - superkvalm! Så jeg bare eter og eter og eter, he he. spiser myyyye knekkebrød og er helt hekta på gule epler av alle ting Litt vansklig å passse på å få i seg nok i løpet av dagen da jeg har 2 krabater på fulltid (3 og 2 år) som krever sitt. Men, er i 12 uke nå så da bør vel ting begynne å stabilisere seg etter hvert (Krysser fingrene)
olka Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2009 Eg klarer ikke lukten av kvitløk lenger, og ikke klarer eg kaffe, var hekta før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå