Gå til innhold

Er noen av dere damer sterilisert??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med mensen? Får dere den? Og vis dere får den er den akurat slik den var før dere steriliserte dere,altså er den stabil? Og blør dere mye? Har dere mye mensvondt?

Lurer sånn på om dette blir det siste barnet jeg altså..Det blir jo nr 4..Kansje på tide å stoppe..

Så jeg lurte om jeg kanskje skulle sterilisere meg så jeg slipper mere prevensjon..Eller kansje jeg kan få samboeren min til å sterilisere seg..Han sier jo at han ikke vil ha flere da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

annbefaler at mannen gjør det.. mye mindre inngrep med mye mindre risiko..

Skrevet

Alt fungerer som før etter sterilisering. Jeg anbefaler metoden uten oprativt inngrep gjennom maven. Da får en satt inn innlegg via vagina som tetter egglederene. Jeg fikk narkose, men det var snakk om at de etterhvert skulle gjøre dette uten narkose. Veldig enket og greitt, og intet ubehag etterpå.

http://www.essure.ch/norwegian/CC-0454-08_14.03.03F_Norwegian.pdf

Skrevet

fikk mensen etter 6mnd,etter fødesel altså.ble sterilisert samtidlig med ks jeg da,koster ingenting å da er det bare en liten jobb for de når ting allerede er åpent.mensen er akkurat som før,blør mye ikke så lenge å det er vondt.men slipper å være helt jojo i hormoner som jeg var før pga prevansjon.

Skrevet

Jeg gjorde det også i forbindelse med ks for snart 7 mnd siden.

Er veeldig spent på hvordan mensen blir-jeg har ikke fått den tilbake enda (JIPPI!!)

Jeg blødde lite før,ikke mange dagene og hadde veldig sjeldent vondt.

Skrevet

Jeg tenkte at vis jeg skal gjøre det så blir det i forbindelse med keisersnitt.Det skal jeg ha i midten av september.

Men ikke noe særlig vis mensen blir annerledes (verre) enn den var før da..Jeg blødde lite,og hadde aldri vondt,verken før mensen eller når jeg hadde den.og så blødde jeg ikke så mange dagene.Men skulle gjerne vært mindre premenstruell da..

Kansje best mannen gjør det vis mensen skulle bli så forandret?? Jeg vet ikke..

flere som har blitt sterilisert her som vil si noe da?

Skrevet

Yep, for meg var det ikke planlagt akkurat. Kom inn med en haste operation av atpoisk svangerskap, som endte med at hoyre eggleder måtte fjernes. Samtidig brant/steriliserte de venstre eggleder. Med mitt samtykke selvsagt, vi har 3 barn.

Får mens som vanlig. Hormonene er jo det samme.

Fjerner man eggstokkene går man jo rett i overgangsalderen premature, og får heller ikke mere mens etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...