guttåjente Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Pappan(vi er ikke sammen) til min 4 åring har så utrolig lyst til å ta henne med til Thailand på ferie. Jeg kjenner at dette har jeg ikke noe lyst til. Er det noe jeg kan nekte på? Eller er det bare dumt av meg og ikke la henne reise?
mamman til to gutter Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Jeg kan ikke skjønne hvorfor hun ikke skal være med på en sånn tur? Hun får det helt sikkert fantastisk! Selvfølgelig kjedelig for deg å ikke se henne på den tiden de skal være borte, men regner med han har henne noen uker i sommerferien også og det blir jo ikke noe lengre fordi de reiser langt.
Gjest -<<- Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Det angår vel egentlig ikke deg hva han gjør når han har samvær, nei. Thailand er flott for unger.
-Hengebuksvinet- Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Er pappaen noenlunde oppegående? I så fall ser jeg ikke at det kan komme noe godt ut av å nekte dem denne turen. Hva vil du oppnå? Er faren ustabil, upålitelig, alkoholiker eller har andre store problemer, ville jeg nektet.
Aini Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Så lenge han er oppegående og tar vare på ungen og du har tiligere hatt henne med til utlandet så har du ikke noe og si. slik var det me ei veninne av meg, faren har 3 uker ferie med ungen og den tiden kan han reise nesten hvor han vil med land som samarbeider med norge var det de fikk beskjed om. Og hun hadde vert i utlandet med ungen før.
guttåjente Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2009 Takk for svar. Grunnen til at jeg ikke har så veldig lyst at hun skal dra er at hun er så utrolig langt unna hvis det er noe som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå