Gå til innhold

Fra rygg til mage - og vekt.


pluttenogmeg

Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Håper alle koser seg med sine små :)

 

Jeg fikk en jente 21.april, og på nøyaktig 3.mnd dagen hennes snudde hun seg fra rygg til mage :)

 

Nå gjør hun det med en gang hun blir lagt på matte på gulvet hihi. Hun kan ligge ganske lenge før hun blir sliten, men hun ruller seg ikke tilbake selv..

 

Har deres små begynt med det ?

 

Og hva veier deres baby nå ? Jenta mi var 2930 ved fødsel, og er nå 5300 gr. Var 48 cm, og er nå 58.

 

Hadde vært koselig å høre fra dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi er født 15.april :)

 

Hun klarer enda ikke å rulle fra rygg til mage, men kommer seg på siden. Hun klarer fint å ligge på magen med hode og bryst hevet over bakken og begynner å trives med det ( har ikke vært helt fan av mageleie :P )

 

Hun veier nå nærmere 6 kilo ( var 3370 gr v fødsel) og er 63 cm lang (var 53 cm da hun ble født)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er født 16.april.. han var tidlig ute med å snu seg fra mage til rygg (ca 2mnd), men fra rygg til mage har han ennå ikke klart..

Han kommer seg over til siden med litt hjelp, og har vist stor fremgang.. men nå har både han og jeg vært skikkelig forkjøla siden søndag, så nå gidder han ikke ligge lenge nok på gulvet til å prøve engang...

 

Forhåpentligvis kommer vi oss snart og kan fortsette leken..:)

 

På 3-mnd kontrollen var han 8145 gram og 66 cm, så han er en stor gutt..:) (4300 gram og 52 cm ved fødselen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Koser meg masse med kjempesøt og veldig blid jente :-D Hun ble født 20. april. Hun har ikke snudd seg rundt, men kommer seg over på siden. Hun er stor jente, ca 65 cm og 7,5 kg. (53 cm og 4040 gram da hun ble født)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jenten min ble født 1.april. Men snur seg bare en sjelden gang fra rygg til mage, men er på vei:) Hun er veldig aktiv med å rulle seg til siden.. Er hardt arbeid dette med den motoriske utviklingen, mye pusting og pesing etter en hard treningsøkt på magen på gulvet :)

 

Hun veide 4000 ved fødsel og nå veier hun 6100. Var 51cm og nå 63.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gutten vår ble født 30. april. Han har snudd seg noen få ganger fra mage til rygg, men ikke andre veien. Driver og får litt kontroll på hendene sine og er sterk i nakken i mageleie :-)

 

Ved fødselen var han 3180g og 50cm, i dag på 3 mnd ktr var han 6970g og 62 cm. Blitt stor gutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...