Gå til innhold

Hvordan er _dere_ som person??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er:

Snill

Omtenksom

Kreativ

Empatisk

Utålmodig

Bekymret

Romantisk

Hissig

Trofast

Tror sambo ville sagt omtrent det samme, med vekt på empatisk kanskje, kan ikke se en film el.l. uten å kommentere og leve meg inn i det, og forhåpentligvis ville han sagt jeg var sjarmerende og vakker!?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apropos innlegg fra Doppler så vil jeg også si at jeg er intelligent, litt enig i at vi jenter er litt dårlige til å sette sånn merkelapper på oss selv!

Skrevet

Omsorgsfull, ansvarlig, logisk, kreativ og SMART.. hihi

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Jo, og ekstremt følsom, blir så fort rørt. Griner en liten skvett hver dag sånn gjennomsnittelig;)

Skrevet

Da jeg møtte de min mann deler kontorfelleskap med på byen hadde han beskrevet meg som en eklektisk, varm kvinne og en skremmende god mor. Ble litt paff og rørt siden han alltid tuller og lite seriøst kommer ut av den kjeften:)

Er vel en salig blanding av sta, kontrollert, traust, pragmatisk, vittig, varm og ofte på utflukt i mitt eget sinn.

Skrevet

Hmmm, si det. Mannen og vvenninner ville vel beskrevet meg som:

Rolig, vimsete, glemsk, hjelpsom, ganske snill (men bare ganske! ;-)), mye humor, litt lat, avslappet, liker å ha litt kontroll, litt vel lett å få entusiastisk, lite flink å skjule følelser, snakker før jeg tenker (ofte), irritabel (i hvertfall på visse tier av månden og som gravid) og sta.

Ellers er mannen sin favoritt til meg når han deler et problem med meg og jeg gir et råd "hmmm, det var faktisk ikke så dumt, men selv blind høne kan jo finne korn av og til" ;-P

Skrevet

- Stressa

- Rolig

- Hissig

- Ærlig

- Høflig

- Uhøflig

- Privat

- Drømmende

- Observant

Samboeren min ville sagt dette:

- Snål

- Pratsom

- Urolig

- Frustrerende

- Hormonell

- Krevende

"Where's the bitch switch?" er noe han ofte spør meg om nå om dagen. Men så er jeg et grusomt hormontroll akkurat nå! hehe.

Skrevet

He he ikke stå, men sta! Dere skjønte vel det ;-)

Skrevet

*Flink/klok (som i lettlært og vet mye)

*snill,-tror alltid det beste om folk,- noe som har fått meg mange fine opplevelser og et par slag i trynet

*grådig (JEg kaller det fornuftig)

*fornuftig/pessimistisk..Andre kaller meg noen gang pessimist,- jeg mener jeg bare er realist..Er en ting og forvente det verste, noe annet å forberede seg på det verste, men innser at jeg ER pesimist NOEN ganger

*sporty

*snill mor

*roper for høyt og i utide til mine barn når jeg blir sint

*sutrete (det blir ALDRI bra nok hjemme)

*nervøs/engstelig i sosiale tilstelninger

* 100% å stole på..SIer jeg at jeg skal gjøre noe, gjør jeg det

* målbevisst

* solglad, men også regnværstrist

* ikke særlig seksuell av meg :o(

*ansvarsfull ovenfor alle....Og spør alltid alle;-Har du husket osv...Noen gang til stor nytte,- andre gang til irritasjon..

He-he..Ville nok fått mange ulike svar alt etter som hvem man spør..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...