Gå til innhold

Kjære Gud


Anbefalte innlegg

Skrevet

La meg vise deg en epost jeg nesten slettet, men ble velsignet når jeg kome til slutten. Så les hele historien.

 

Gud, når jeg mottok denne e-posten, jeg tenkte...

Jeg har ikke tid til dette.. og , dette er ikke det jeg skal bedrive min arbeidstid med.

Da, oppdaget jeg at denne måten og tenke på er....

 

Akkurat, årsaken til mange problemer i vår verden i dag.

 

Vi prøver og holde Gud til kirken på søndag morgen...

 

Kanskje, søndag kveld..

 

Og, den usannsynlige hendelsen, midtuke samling.

 

 

Vi liker og ha Ham nær når vi er syke...

 

 

Og selvsagt, i begravelser.

 

 

Men, vi har ikke tid eller rom for Ham når vi arbeider eller driver med fritids sysler...

 

 

Fordi.. Det er den delen av livet vårt vi trur... vi kan, og burde klare på egen hånd.

 

 

Kjære Gud, tilgi meg for og tenke...

 

 

At... det er tid hvor...

 

 

Han ikke skulle være først i livet.

 

 

Vi burde alltid ha tid til og huske alt Ham har gjort for oss.

 

 

Dersom du ikke er skalmful over og gjøre dette...

 

Hver så snill og følg instrukktionene.

 

Jesus sa, "Dersom du skammer deg over meg , jeg vil ble skamfuld over deg foran min Far."

 

Ikke skalmfuld?

 

Send denne rundt BARE DERSOM DU MENER DET!!

 

Ja, jeg elsker GUD.

 

 

HAN er kilden til at jeg eksisterer og min Frelser.

 

 

Han får meg til og stå opp hver dag. Uten Ham, jeg vil være ingenting. Men, med Christus gir han meg styrke. (Phil 4:13)

 

Dette er en enkel test.

 

 

 

Dersom du elsker Gud... og, ikke skammer deg over alle de fantastiske ting Han har gjort for deg...

 

 

Spre Jesus ord og lad verden få vite det.

 

 

Har du nå tid til og sende denne videre?

 

 

Vær sikker på at du skroller til slutten.

 

Lett vs. Vanskelig

 

 

Hvorfor er det så vanskelig og fortelle noen sannheten men så lett med en hvit løgn?

 

Hvorfor er vi så trette når vi går i Kirken, men når tjensten er over våkner vi plutslig opp?

 

 

Hvorfor er det så lett og slette en kristen e-post, men vi sender alle de som har ett "stygt" innhold videre?

 

Av alle fgratis gaver vi kanskje mottar, bønn er den beste du kan få...

 

Det koster ingenting, men gir vidunderlige opplevelser... GUD VELSIGNE DEG!

 

Er det ikke underlig hvor enkelt det er for mennesker og spotte Gud også undrer man hvorfor ting er så galt i verden.

 

 

Er det ikke underlig at noen kan si "Jeg trur på Gud" men følger Satan (som, foresten, også "trur" på Gud).

 

Er det ikke underlig hvordan du kan sende tusener av vitser gjennome e-post og de spres som ild i tørt gress, men når du sender en beskjed om Herren, ønsker ikke mennesker og dele det?

 

Er det ikke underlig når du skal sende beskjeden videre, så sender du det ikke all i din adresse liste fordi du er rett for hva de skal tru, eller hva de vil tenke om deg for å sende slike eposter til dem.

 

Er det ikke underlig hvordan jeg kan være mer bekymret for hva folk sier om meg enn vhar Gud tenker om meg.

 

Jeg ber for alle som sender denne videre til hele deres addresseliste, de vil bli velsignet av Gud på måte bare de vil merke.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg likte den kopierte den fra en venn av meg sin hjemmeside. mye sant i den .

Skrevet

Jeg tror Gud driter i om du gidder å sende e-poster om han til hele adresselisten din.

Skrevet

Det forrutsetter jo naturligvis at man er kristen for å sende denne videre og for å finne noe som helst nytte i den.

Skrevet

Å, hold opp.....

Gud i kjedebrev, liksom. Jaja, han passer vel inn sammen med vitsene og alt det andre tullet. God bedring.

Skrevet

Hvis du ikke er flau over Gud, stå frem med nick.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...