Gå til innhold

Dere med barn i tidlig tenår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren til mannen min er hos oss nå, men mannen min er bortsreist et par dager så jeg holder fortet.

Hun hadde fått lov av moren sin å ta 22.15 bussen fra byen og hjem til oss og hun skulle det ikveld også............. Så ringer hun nå og sier at hun ikke rakk bussen fra der hun var og inn til byen hvor22.15 bussen går fra------------------ så da endre hun opp med 23.15 bussen fra byen og ikke hjemme før over kl 23.30!!

Så mens vi snakket ble det brutt og nå har hun sikkert ikke mere batteri igjen for jeg kommer rett til svareren

Ikke kunne jeg hentet henne heller for her er det 2 barn som ligger og sover...........................What to do??? Syns jo dette blir lovlig seint for ei som snart blir 14 år ...................... syns egentlig 22.15 var seint i utgangspunktet, men moren bestemmer selvsagt det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun klarer seg sikkert fint og det er jo ikke et annet alternativer akkurat nå. MEN om det at hun kommer 1 time for sent hjem skal få konsekvenser..... er noe annet dere må vurdere:)

Skrevet

Ja hehe : ) Er ikke vant til dette jeg. Jeg har jo bare 2 gutter på 2 og 4 år...........Men jeg fikk tak i henne igjen hvertfall og så ba jeg henne ringe moren sin sånn at hun vet hva som skjer siden det var de som i utgangspunktet gjorde avtalen om innetider..............

Skrevet

Har 2 barn i den alderen, og ingen av dem har noe i byen å gjøre kl 22.

Men når det gjelder å ikke rekke bussen, er vel få forelde'/ ste foreldre er så naiv at de går på den.....

Skrevet

Jeg reagerer faktisk mest på at hun og moren gjør avtaler om innetider når hun er hos dere..... det er jo faktisk noe dere må bestemme.

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Fjortenåringen her gjør sånt når det er nødvendig, synes det går greit så lenge det ikke er langt å gå fra buss til dere.

Skrevet

hehe.......... jeg er jo ikke så dum at jeg ikke har tenkt tanken på at hun gjors på å ikke rekke bussen, men jeg gidder ikke beskylde henne for dette når det skjer første gangen............Og hva hjelper det å kjefte når bussen allerede har gått lissom............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...