Gå til innhold

Flere med termin 24/12?


Babyfacepsycho

Anbefalte innlegg

Fikk termin 24 etter ultralyden.

Men alle prøver jo og innbille meg at hun blir født 1 januar. Ha ha.

Men jeg selv sier at på julaften så håper jeg på og sitte med jenta på fanget og åpne julegaver hjemme. :)

 

Får se hvordan det går da. Men forrige kom 10 dager før termin så er jo lov og håpe. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia!

Fikk også termin på julaften etter ultralyd. Får det ikke helt til å stemme med befruktningstidspunkt og sånn, men ul-terminen har stemt bra med de to andre (har to jenter fra før) - hun eldste kom 2 dager før og hun (som nå blir mellomste) kom på termin, så det blir en spennende jul på oss:-) Jeg håper nå også at vi kan feire jul sammen som en familie på fem, så får ta en ekstra hard julevask eller noe sånt i år:-)

Men blir det nå julaften, så blir det nå julaften - det viktigste er nå bare at hun er sunn og frisk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også termin julaften etter ul. Har en datter som kom 4 dager før terminen sist, så håpe håpe her også.. Kan ikke akkurat si at jeg har sååå lyst feire julaften med rier :) Men skje det så skje det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme her;-) Har termin 24.12. Dette blir årets julegave!! Vi venter vårt første barn, og på ul mente jordmor at det ble ei jente. Gleder med;-) Nå har jeg begynt med navneplanlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått ul termin den 24. desember! Første kom 6 dager etter, men det hadde vore veldig greit å vere hjemme på julaften da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ul termin 23/12:() håper egentlig at det går litt over jul...

Tenk å ligge med rier til deilig er jorden!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har menstermin 24/12, og ultralydtermin er 26/12, så egentlig ikke store forskjellen. Blir spennende å se hvordan det går, om ungen kommer til terminen eller om det blir overtid. Spesielt siden forrige kom 18 dager før ultralydtermin...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 23. jeg da :) (Menstermin; 27.) Så håper enten at han kommer senere sånn at jeg får ha jula eller såpass før at han får være med på jula..Begynner å håpe mest på før nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin på julaften. Både mens og ultralydtermin. Blir spennende. Har ei jente på snart 3 som kom 5 uker før tiden så vi får se hva denne babyen vil. Hadde vært deilig å vært hjemme til jul men en liten prins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julaften her også, kan bli en stressende jul ;-)

 

Men Eldste kom 10dager før og minste kom 3 uker før termin, så håper litt på før denne gangen også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...