heleneogde2gutta Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Sønnen min har egentlig ikke så mange leker, men en titt inn i dag får meg til å innse at det han har flyter rundt.. togbanesettet har en egen lynet-boks og alt av baller, biler ol henger i bokser på veggen. Men han har en stoor brannbilstasjon med ørti-fjørti brannbiler til ect og et dyrlegesett med 1000-små ting...hvordan rydde dette?? det går jo i stykker for et godt ord.... hva gjør dere? det kan jo ikke stå fremme heller??
hysterika Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Vi har reoler fra IKEA med sånne bokser som man dytter inn i reolen. En boks til hvert slag leker, dvs en boks til småbiler, en til togbanen, en til little people, en til kjøkkenting, en til duplo etc. Hver kveld blir alt ryddet i sin rettmessige boks, funker fint!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 samme som hun over her, men til lego så er et "lego-teppe" genialt. det syr man enkelt selv med symaskin. lag løpegang til snor. brett teppet ut på gulvet, lek med legoen oppå teppet og snør det sammen igjen. hehe.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Har eget teppe til smålegoen: http://juneaakre.blogspot.com/2008/09/n-skulle-jeg-ha-vrt-p-hyttetur.html
erteposen + 4 Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Jeg rydder bort flere leker, og rulerer. Haaaater store leker som besteforeldre kommer dragende med./ Har kjøpt flate kasser med hjul på på Living, og har Lego, spill, brio og småbiler i hver sin kasse med bilde på slik gutten kan rydde selv. Storebror har en større kasse med massevis av rom i som går under sengen med hjul på. Det er ment for et mekanisk verksted. Han har sirilig orden på legoen sin.
Trolleliten Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Heisann. Jeg jobber i bhg og der har vi bare et vanlig laken med strikk i (sånn til tykke madrasser, ikke noe sydd på eller noe sånt) til lego'n. Etterpå havner det i en boks med bilde av lego på. Har også det her hjemme og det fungerer kjempefint. Ellers er jo bokser/kasser kjempe smart. Ikea selger en trofast hylle med mange små, eller store kasser. Du får også kjøpt rimelige plastkasser der... Erfaringen min er at når det er samme type esker, ser det finere ut enn en hau med forskjellige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå