Gå til innhold

Hviss samboeren din

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde før du ble sammen med han pult med besteveninna di hadde du da blitt sammen med han? Altså om det så var rett før eller mange år før??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter HVIS, ikke hviss! Ellers bør du lese gjennom komma-reglene neste gang du skrivet et innlegg.

Skrevet

Ja, sannsynligvis... Jeg har vært på en kompis av ham en stund før vi ble sammen... Men føler liksom at det som skjedde før vi ble sammen er fortid og noe vi ikke kan endre.

Situasjonen hadde nok vært noe annerledes dersom de hadde vært sammen eller hun fortsatt var interessert i ham....

Skrevet

nope... venninner som har pult menn jeg har hatt lyst på ligger jeg unna... og det går begge veier...

Skrevet

Det hadde jeg ikke hatt noen problemer med, så lenge det var greit for veninna mi. Hvis det var hennes "store kjærlighet" eller noe ville jeg ha holdt meg unna, men da ville det jo ha vært for hennes del, og ikke for min del.

En eks av meg var før sammen med ei venninne av meg, og det gjorde ingen ting. Nå hadde ikke de sex, da. Men det hadde ikke gjort noe OM de hadde hatt det.

Hvem min samboer har hatt sex med før han møtte meg har ingen innflytelse på vårt forhold. Han kunne jo ikke vite at han skulle ende opp med meg;)

Skrevet

Samboeren min var sammen med venninna mi da de var 14-15 eller noe. Kjente de ikke da. De rota litt (inkl. sex) et halvt år før vi ble sammen(23). Er 26 nå.

Var litt rart, men gikk fort over. Han er min store kjærlighet og venninna mi aksepterer det. Vet at kjærligheten betyr mye.

Nå er jeg en av de som mener at man ikke alltid skal sette venner foran kjærlighet. En kjæreste skal du forhåpentligvis ha resten av livet, og er dumt å miste sjangsen fordi en venninne har vært bortpå han før. De passet jo ikke sammen siden de gjorde det slutt.

Har selv en eks som ble sammen med en annen venninne, og det var jo rart, men sånn er det. Man venner seg til det.

Skrevet

Hadde komt ann på sitvasjonen alltså... Syns lite om slike mannfolk som driver og sjekker opp venniner som hobby. Hadde han pult veninna mi forrige helg og så prøvd seg på meg helga etter så hadde jeg nok ikke vært særlig innponert.

Men hadde han og veninna mi hatt noe på gang og de etterhvert innså at de ikke hadde noe fremtid og så hadde tatt seg tid til og bli kjendt med meg og at det da evt hadde oppstått følelser er en annen ting.

For min del så hadde jeg i allefall måtte ha vært skikkelig forelsket før jeg i det hele tatt hadde vudert en som hadde vært bort på en vennine av meg. Dessuten så hadde jeg avklart det på forhond med henne sånn at hun hadde vært klar over sitvasjonen, hadde aldri løyet i en sånn sitvasjon. Og jeg hadde mått vært helt sikker på at hun hadde vært over typen...

Skrevet

situasjon, ikke sitvasjon

Skrevet

Det var MANGE skrivefeil i innlegget til troika....

Skrevet

Jeg datet en fyr for mange år siden, vi hadde sex et par ganger, men det var ikke det store, og jeg syntes han var en idiot av forskjellige grunner...

Dette var når jeg studerte, og jeg flyttet senere til en annen by.

Noen år etter traff bestevenninnen min i studentbyen han på byen. Og de startet å snakke sammen og det utviklet seg til noe mer. Hun ringte meg for å høre hva jeg syntes om det før hun ville gjøre noe mer ut av det. Jeg husket m en gang ikke hvem han var, hehe... og for meg var det helt ok at de datet.

Og det endte med samboerskap og baby :-) og de har det kjempefint sammen!

Merkelig første gang vi skulle møtes, det var litt sånn "hehe, hei, lenge siden sist...", merkelig for alle parter da.

Og komisk da han året etter var gjest i bryllupet til meg og min mann!

Men det er ikke noe problem og jeg er bare gla de er lykkelige sammen. Men det ville jo vært noe annet om jeg hadde vært voldsomt forelsket i han den gangen...

Skrevet

Er jo ikke drømmesituasjon. Men dumt å la drømmemannen gå siden han har ligget med en veninne tidligere. Trodde mange opplevde dette jeg. I en stor vennegjeng kan jo slik lett skje. Og mange får jo følelser for venner etter noen år.

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke. Synes det blir litt rart. Jeg bor på en liten plass der de alle stort sett har pult alle,og det er vanskelig å finne en mann som ikke har vært på noen i nærmeste omgangskrets,eller vært på noen man kjenner. Synes det er ekkelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...