mozongen Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 ..jeg lurer på om man trenger å ta med seg urinprøve ved første legesjekk? ..jeg er rundt 8-10 uke,men lurer på hva som skjer hos legen imorgen?..og om jeg må ha med urinprøve?Jeg spurte sekretæren da jeg ringte,hun svarte som så"tjjaa,kan vel ikke skade ihvertfall;)" ...hehe,det var en ferievikar,men uansett:)....jeg lurer på om det virkelig er nødvendig,eller om det bare skal taes blodprøver..noen som vet?
Nikki 75 Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Hei hei! Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg fikk nå i alle fall beskjed om å ta med urinprøve til min første sjekk, som ikke er før om 1 måned.
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 husker ikke helt så tidlig, men husker i alle graviditetenen mine skulle jeg ha med urinpræve hver gang, for å sjekke div.. så evt ta med, eller vent med å tømme blæren din til etter timen...
mozongen Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2009 jeg har selvfølgelig klart å tisse alt,uten å holde av en prøve:/ ..jaja,vi får se,kan jo bare evnt komme innom imorgen med u.prøve sikkert.. hilsen sose takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå