Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Jeg opplevde nettopp noe ubehagelig.. Jeg fikk noen helt rare, kjempevonde smerter i høyre side av ryggen. Jeg måtte legge meg ned, og ble veldig kvalm. Smerten minnet om menssmerter, bare verre på en måte. Noen som har kjent det samme? Jeg er i uke 28.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Premature rier kanskje. Har du vondt enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå