Maaaamy. Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Trenger virkelig litt hjelp nå. Er i et lite dilemma for tiden, men ser ut til at løsningen blir at vi må utsette eller avlyse bryllupet vi skal ha. Det er ikke mer enn fire uker til, så det er litt merkelig. Hvordan i alle dager gjør en det da? Sender jeg sms'er eller skriftelig eller?? Og hva skal jeg skrive? Det har oppstått en del problemer i forholdet i det siste, så er usikker på om vi vil klare løse det. Det er jo fryktelig dumt om vi gifter oss da, og så går i fra hverandre etter bare en kort stund...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Oi, men det står respekt av det altså. Fort deg å skrive en forklaring ala innbydelsen. Bare at det står bryllup avlyst på det. Du behøver ikke bli for personlig, men dere gjør både dere selv og gjestene en tjenste. Men fort deg, så slipper du kanskje å betale så mye for det dere evt. har bestilt allerde. Lykke til håper det ordner seg:-) Så kan dere gifte dere når det er helt bankers:-)
Maaaamy. Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 Ja, denne er litt vrien.. hehe. Vi har vært sammen i maaange år, og var sikker på at dette var tingen for oss. Men den siste tiden har vært vanskelig, så jeg vet ikke hvordan det blir. Det er vel helst jeg som vil vente med bryllupet. Sambo mener vi kan klare det, men jeg er fryktelig usikker. Føler nesten jeg lurer gjestene om vi gjennomfører det og så må skille oss etter et halvt år eller noe.. Har prøvd tenke ut hva vi kan skrive, men finner ikke helt ut av det. Har ikke akkurat lyst til å skrive at det er pga problemer i forholdet heller. hehe. Det er jo ikke snakk om at vi skal flytte i fra hverandre, ikke enda i hvertfall. Så ideer mottas med takk..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Kanskje du kan skrive noe sånt som pga. uventede omstendigheter ser vi oss nødt til å avlyse vår store dag, eller i hvertfall legge den på is en stund. Er enig med deg at det føles litt rart å gifte seg når alt ikke er helt rosenrødt. Når man gifter seg skal det ikke være noen som helst tvil om at dette er det rette:-)
Maaaamy. Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2009 Yes! Omstendigheter er det rette ordet jeg har letet etter... hehe.. Har tenkt på det med uventede.... men ikkje funne rett etter det... takker!
rima Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Signerer det flotte forslaget til mamma søker barn. Godt sagt! Dette er vanskelig, men skynd dere å få ut avlysningen! Det er ikke meningen man skal gifte seg fordi det forventes. Det må være fordi dere har lyst. At samborene din mener dere kan klare det er ikke nok. Du må mene og vite det selv også! Om dere klarer å ordne opp kan dere invitere til bryllup en annen gang og gifte dere med "god samvittighet" og ekte smil!
Daisy :) Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Signerer "mamma søker" den var bra.........da kan det jo være både sykdom, økonomi osv som er grunnen. Så slipper dere at mange "graver" i privatlivet.
NormaJean Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 Huff, vet virkelig ikke hva du skal skrive Men tenkte jeg bare skulle komme med ett lite innspill Vi giftet oss nå i mai, har 1 liten gutt og vært sammen i snart 7 år. De siste månedene før bryllupet kranglet vi KJEMPE MASSE. Huff dårlig stemning i stua nesten hver dag, skikkelig misforstått kommunikasjon og alt var bare helt håløst:( Alt med bryllupet ble kjiipt, uenighet og altfor lite initativ fra han sin side (syns jeg da) Det var såpass at forloveren min minnet meg på at jeg ikke måtte gifte meg bare fordi vi hadde sendt ut invitasjonene.... Men vi valgte å sette oss ned og diskutere hvorfor vi hadde det sånn. Kom til kjernen av problemet som var i stor grad en blanding av ekstrem søvnmangel fra min side(lillegutt var kjempemye syk akkurat da) og stress fra jobben hans samt mye arbeid med bryllupforberedelsene. Når vi greide å annerkjenne at ting var problematisk og heller velge å se at ting vil bli bedre så kom ting mer på rett kjøl. Spesiellt etter at bryllupet var overstått. Nå er ting like bra, om ikke bedre, men vi har innsett at vi må ta tak i problemene før de vokser seg over hodet på oss. Nå sier jeg ikke at det er dette som er tilfelle for dere, men kanskje dere skal sette dere ned og ha en riktig lang prat om ting før dere bestemmer dere for å utsette/avlyse bryllupet? Det kan jo hende at dere bare har truffet på en liten nedgangstid, noe som er normalt i alle forhold, man kan jo ikke være på toppen av lykke hver dag..... uansett, klem og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå