Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Jeg stusser over at du har bare et barn. Og reagerer så sterkt på aborter. Har du mistet opptil flere ganger, siden du reagerer så kraftig på at noen sier sin mening om en abort? Eller er du bare slik av person?
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 er bare slik at person. Er også kristen, så jeg ønsker å verne om det ufødte livet.. Aldri mistet selv heldigvis.. Synes det er grusomt at det finnes så mange mennesker som sliter med å få barn, men s andre har en bruk og kast mentalitet når det gjelder svangerskap, akkurat som om de ikke betydde noe...
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Så du tenker at de som ikke vil ha barna sine skal føde de og gi de til de som sliter? Noe naivt kanskje..?
Misti Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Ok ikke bare det.. men er det et uhell, kondomen sprakk osv og barnet ikke er ønsket da er det jo ikke sikkert at barnet vil få en god oppvekst.. Mamman min var ikke ønsket og har ikke akkurat hatt en fin oppvekst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå