Gjest Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Går det an å være usynlig på chatten? Jeg er nesten aldri pålogget fordi jeg har en utrolig plagsom kusine som sender meg "hundre" meldinger med engang hun ser meg :-P
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 ja, da trykker du bare nedi hjørnet der du kan få opp hvem som er pålogget, og så velger du "valg" og logg av (eller noe slikt) helt øverst. Da kan ingen se at du er pålogget da men..
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Men da er jeg vel ikke pålogget da? Kan jeg sende meldinger til andre da?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 legg henne i en egen gruppe og trykk på go offline for kun den gruppen. ganske sikker på at det går. *sjekker*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 japp. legg henne i en gruppe som bare hun ligger i. deretter trykker du på den grønne og hvite "pilla" ved siden av gruppenavnet og går offline kun for henne! mohahaha.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 aaaah, (S)TinkerBelle <3 er mer Facebook-nerd enn meg Da lært jeg noe nytt i dag også
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 haha. ja, jeg er facebook-nerd så det holder!
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 Tusen hjertelig, S)TinkerBelle <3 Er ikke noe vondt i henne, men hun maser så sinnsykt :-)
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #10 Skrevet 28. juli 2009 Ja ;-) Hadde hun ikke vært familie ville jeg slettet henne for lengst, men jeg gidder ikke drama på grunn av Facebook - he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå