Tante Gustava Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Lillegutt skal begynne i barnehage om et par uker, og trenger selvsagt utstyr Har kikket litt på barnehagepakken fra sportmann.no, er det noen som har noen erfaringer med den? Er det bra kvalitet på tøyet? Hvordan er størrelsene? Han bruker str 80-86 nå, burde vel kjøpe dresser i 92 da? Ellers noen tips til barnehagestart?
❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Har bestilt den, fått den og pøvd den på mini. Den er stor ennå. Han bruker vanligvis 80-86 nå han og. jeg bestilte 86 da. De ser fine ut, men ikke prøvd de ennå. Det eneste jeg merket meg er at parkdressen ser litt stiv ut. så hvis den er FOR stor, får de vanskeligheter med å gå og sitte..for da blir den klumpete. Men fin farge da:)) Har en annen dress som jeg skal bruke til denne passer litt bedre, sånn ca når det blir grisekaldt. Har hørt fra venninner og andre folk som har jobbet i barnehage at den er helt grei, og at den er tørr og varm. Så velger å stole på de (som også har barn selv som har brukt den)
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Hvis det er bevernylon-dress ville jeg unngått det. De er stive og tunge - spesielt for de minste. Har ikke prøvd denne pakken altså :-)
Aliena Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Hadde barnehagepakken i fjor, likte den veldig godt, helt til han skled ned en sklie som var ganske mye vann i, og var ganske våt på klærne under. Så dressen er nok ikke hekt vanntett. Hvis det ikke er så vått vær der du bor, er den sikkert bra nok. Likte godt regntøyet og fleecedressen. Syntes ikke parkdressen var spesielt stiv. Utenom det med vannntettheten (og det er jo litt vesentlig her på vestlandet), så var jeg mer fornøyd med den dressen enn reimadressen faktisk. Gutten min brukte vel str 74/80 i fjor høst. Passet ganske fort inn i 86 i dressen. Ville nok gått for 92 i ditt tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå