Gå til innhold

INFO TIL ALLE SOM IKKE HAR FÅTT DET MED SEG:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun som signerer med Neffi har vært inne på dinbaby ganske lenge nå.

Alle innleggene hun skriver, er bare for å provosere!! TRor hun har veeeeeeldig lite å bruke tiden på............

Så hvis dere ikke svarer på neffi sine innlegg, så kanskje hun slutter å plage oss her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Alle innleggene hun skriver, er bare for å provosere".

Det var vel en litt drøy påstand???

Søk litt på nicket mitt du, så ser du fort at ikke ALLE innleggene mine er for å provosere...bare noen ; )

Skrevet

Noenganger har Neffi fornuftig ting å si, men ikke når det gjelder abort. Da klikker det for henne, skjer hvergang, best å overse henne da.

Skrevet

Jeg synes det er helt greit at hun klikker for en sak hun brenner kraftig for. Men viktig at hun pakker det pent inn i yrkessammenheng.

Jeg er for fri abort inntil 12uke siden alternativet ville blitt illegale aborter med alt det innebærer, men sterk motstander av senaborter av levedyktige foster. Abort inntil 12 uke bør også være gode grunner for og jeg blir rasende når jeg hører om de som tar abort eller abort fordi de ikke gidder bruke trygg prevensjon.

Har had mine disputter med neffi, men hun er ei engasjert dame som kjemper for de aller svakestes sak, nemlig de ufødte barna. Noen må kjempe for dem også.

Skrevet

Hihi ... hun har vært både her og på dib leeeeeenge, så de færreste blir vel sjokkert lenger ;-)

Lev med det, svar om en gidder og dropp å lese innleggene om det provoserer for mye.

Til neffis forsvar ... hun skriver ikke _bare_ provoserende innlegg, selv om det unektelig er de som stikker av med oppmerksomheten.

Skrevet

Jeg synes ikke den måten hun "klikker" på er greit i det hele tatt. Hun har kalt meg veldig stygge ting fordi jeg hadde tatt abort...jeg bryr meg ikke da...men kanskje andre gjør det.

Skrevet

Hehe.. Greit. Jeg har faktisk funnet noen innlegg av deg, Neffi som ikke er provoserende! ;)

Men må bare bøye meg i støvet og gratulere deg igjen!!! Du har klart å starte en heftig diskusjon her inne nå igjen..

Må jo ærlig talt si at det er jo litt artig med litt action og! Mange hormoner ute å går.. ;)

Skrevet

Det går an å moderere seg.

Synes neffi har sagt mye fornuftig også. Selv om jeg synes at det å reagere på den måten ikke virker spesielt sunt.

Jeg kan kjenne på provokasjon og sinne, men hva andre velger å gjøre med sine liv angår ikke meg.

Jeg tviler på at de ufødte trenger talspersoner som grenser til ustabil i sine uttalelser, det hjelper fint lite hva andre mener om andre sine valg til livet. Det er nå en gang slik at man råder over slike ting selv.

Det er mye jeg ikke forstår meg på, men likevel vil jeg prøve å forstå. Både som medmenneske og i min jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...