Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Hadde influensa nylig, ble frisk i forgårs. Etter det har jeg vært konstant svimmel. Jeg trodde det var lite mat som var årsaken, men har spist greit i dag, og er fortsatt ør. Noen som vet hva dette kan komme av?
blond Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Har du vært sengeliggende? Drikk mye og variert og ta det med ro til du fungerer bedre så retter det seg nok av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 kanskje du har betennelse på balansenerva.....gå til lege eller ring fysioterapeut og hør om han/hun kan manøveren for å fikse det.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Ja, lå til sengs i to dager omtrent. Er det det som gjør det, tror du?
blond Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Vil tro det, i kombinasjon med lite væske. Hvis du ikke er bedre etter en ukes tid bør du dra til legen, med mindre du er så svimmel at du ikke klarer stå og gå uten at det svartner for deg.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 eller kanskje du har fått krystallsyke.var svimmel mer eller mindre i flere år.ble sendt til den ene spesialisten etter den andre,og ingen fant ut hva det kom av.Helt til jeg så på god morgen Norge,og der snakket de om krystallsyke.oppsøkte legen igjen og fortalte om dette.fikk behandling der og da,og har ikke hatt det siden.Inni øret sitter små krystaller og noen av dem var ute av posisjon,derav navnet.Dette er helt ufarlig,men fryktelig ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå