blond Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Hva synes du? Jeg trodde det skulle være en veldig bra bok, men nå har jeg under 100 sider igjen og jeg har enda ikke blitt fanget. Jeg skumleser gjennom deler av boken og venter på at det skal skje noe snart. Det er bare dumt å ha forventninger til bøker, leseropplevelsen kan fort bli ødelagt av det. Har hørt at det skulle være en bok man måtte følge med på og at det skulle skje ting og det gjør meg heller utålmodig med alle naturbeskrivelsene enn ivrig etter å få vite mer.
mozell Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har ikke lest den boken, men jeg har lest "Jeg forbanner tidens elv" av samme forfatter. Sitter egentlig igjen med samme følelse som du har for denne...
blond Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 Uffda.. og jeg som har lånt den også.. kan ikke levere en ulest bok tilbake..
mozell Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Hehe...men han vant jo priser for den boken, så det er sikkert bare jeg som ikke er mottagelig for slik høyverdig litteratur;) Om ikke annet, så kan det jo være den er bedre enn den du leser nå..? God lesning i hvert fall;)
Tokatter_USA Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Jeg likte den. Men jeg hadde ingen forventninger, og det virker som om dine forventninger var litt feil, kanskje. Iallfall husker jeg ikke at det var så mye som skjedde (det er et par år siden jeg leste den), men jeg likte stemningen i den.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har bestemt meg å skrive bøker selv etter å ha lest den boken. Hvis man kan få så mye skryt for noe så dårlig, så kan jeg gjøre det og. Det hjelper sikkert at han er mann. Jeg har ingen annen forklaring.
blond Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2009 Jeg er sikker på at hvis jeg ikke hadde hatt forventninger til den ville jeg likt den bedre. Er i gang med "Jeg forbanner tidens elv", liker historien bedre, men skjønner at det er skrivestilen hans jeg ikke liker. Likevel er jeg litt nysgjerrig på historien i "Til Sibir". Noen som har lest den?
metaMORfose Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Jeg likte Ut og stjæle hester jeg. Synes historien var uvant skrevet men den var veldig levende og godt fortalt. Det skjer en hel del etter 100 sider blond, hold ut. Dumt å ha forventninger til bøker, men sånn er det dessverre noen ganger )))))
La Perla Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 Jeg likte den utrolig godt! Jeg leste den riktignok før den hadde vunnet pris, så jeg hadde ingen spesielle forventninger. Så jeg var virkielig månebdotten over hvor v\bra den var og over at det ikke hadde vært mer snakk om denne boka før. Men så ble det jo det likevel, da =)
blond Skrevet 4. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2009 Jeg hadde sikkert likt den bedre om jeg ikke hadde hørt noe om den på forhånd. Forventninger er ikke bare positivt.
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 4. august 2009 #11 Skrevet 4. august 2009 Ja og jeg hadde hørt at man ble helt "fanget". Synes den var "fin" men kjedelig. Les heller "Den trettende fortellingen" av Diane Setterfield
blond Skrevet 4. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 4. august 2009 Takk for tips! Kan du si litt om hva den handler om og hva du likte med den?
Sånn kan det gå Skrevet 6. august 2009 #13 Skrevet 6. august 2009 Jeg likte for min del både "Ut å stjæle hester" og "Den trettende fortellingen" ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #14 Skrevet 11. august 2009 Har ikke lest den, men les for all del IKKE "Øya" av Heslup (er det ikke det hun heter). Den har vunnet priser, men var gørra kjedelig (
blond Skrevet 12. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 12. august 2009 Jeg likte Øya, spesielt begynnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå