Gå til innhold

Jeg vurderer abort fordi jeg blir så feit, noen andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst ass...lagt på meg 2 kilo allrde og er i uke 12 bare...Blir altfor feit, så vurderer abort...noen andre eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk..

Tipper noen skriver disse innleggene bare for å irritere deg. Ikke vanskelig det.

Skrevet

Bedres, håper du er fornøyd med deg selv som kan harselere med folk i en tung situasjon på det viset. Snakker om medfølelse og sympati.

Folk har ulike grunner for et slikt valg, og vi som ikke kjenner hver enkelt årsak og den enkeltes livssituasjon, har ikke lov til å dømme og mobbe slik du gjør her nå.

At du aldri har vært i en situasjon der abort har fremstått som eneste utvei betyr ikke at andre kan oppleve det slik. Og det som er en levelig situasjon for noen trenger ikke å være det for andre.

Så snurp igjen kjeften og pris deg lykkelig for at du (tilsynelatende i hvertfall) aldri har vært i en situasjon der du har vurdert det som riktig å ta abort.

Skrevet

Da har jeg en ting å si til deg. Spis sunt og tren selv om du er gravid(man kan det skjønner du) Så legger du på deg mindre og går fortere av det du legger på deg..

Synes abort er ett personlig valg..og folk får gjøre som de vil med det. men ærlig talt, dette må være ett tulleinnlegg vel?

Skrevet

Meld meg til modertaoren da vet du tingeling : )

Skrevet

Hvorfor det? Kan jeg ikke heller gni det inn for alle å se hvor motbydelig jeg synes innlegget var? Da får jo jeg frem poenget mitt også.

Skrevet

Er ikke du sykepleier av yrke Neffi? Eller tar jeg helt feil her nå? Om så skulle være - du burde da virkelig vite bedre enn til stadighet å angripe sårbare som står i en vanskelig situasjon? Du har da lov til å ha dine meninger - men det å sette seg over alle andre, og fremme et syn på en sak som det ene rette hører virkelig ikke noe sted hjemme. Det finnes så utrolig mange variasjoner av grunner til hvorfor noen velger ta abort, og jeg tror virkelig ikke på at du ikke ser disse. Så jeg sier som min mor si; har du ikke noe hyggelig å si - så kan du heller la være. Det er ikke noe mål å ønske vinne denne diskusjonen - jo hardere du prøver jo mindre sympatisk fremstår du.

Skrevet

Synes bare det er direkte forkastelig og fjerne babyen sin fordi hun er kvalm..

Skrevet

Er selv i mot abort, men her er du bare "dum" neffi, hun andre hadde et mulig seriøst innlegg, dette er bare for å lage py.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Hei! forstår deg veldig godt - er i uke 27 med tvillinger og er like blottet for empati, innsikt etc som deg og vurderer å ta abort nå bare fordi jeg ikke tåler at andre ikke mener det samme som meg :)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Herregud, neffi... Håper virkelig jeg aldri møter på deg som sykepleier, virker som om du ikke eier empati overhodet... Har du ikke et annet sted du burde vært? Bør du ikke pugge til en eksamen i psykologi og pasientmøter eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...