Gå til innhold

Noen her som skal føde på A-Hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått fødeplass på A-Hus i januar/februar, og lurer veldig på hva jeg kan forvente av det sykehuset.

Har jo hørt noe, men ikke så mye.

Er det andre her som skal føde der, enten før eller kanskje også ca samtidig? Hadde vært morsomt å utveksle erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg skal! Har termin 16 januar :) Er første gangen på meg, så har ingen erfaringer enda :/ Jeg har hørt endel negative ting om Ahus, men håper jo at det ikke stemmer..

=)

Skrevet

Skal også føde på Ahus. Har termin 20. januar. Fødte der forrige gang også, men det var jo på det gamle sykehuset. Har hørt at den nye fødeavdelingen også er bra. Spent på barselavdelingen.

Tror man hører negative ting om de fleste fødesteder egentlig.

Skrevet

Jeg skal også føde der i okt/nov. Vi har vært der litt pga blødninger osv og de er så snille der alle sammen (trur jeg=p) Hvertfall alle jeg har møtt har vært kjempe snille og tar oss veldig seriøst. Sykehuset er kjempe fint, lukter ikke som sykehus eller noe så det trur jeg blir veldig bra. Jeg har veldig sykehus skrekk men føler meg veldig sikker der =D

Skrevet

Jeg har også fått fødeplass på Ahus. Har termin den 10. januar.

Skal snart på ultralyd der, så håper jeg får et godt inntrykk av sykehuset da:)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg skal føde på ahus denne gangen, slik jeg gjorde sist. Håper det er bedre der nå enn sist :)

Skrevet
:) Da får vi krysse fingra for at det ikke er så ille spm ryktene sier :) Skal snart på UL der selv, trua på å få et godt inntrykk da =)
Skrevet

Vi får holde hverandre oppdatert:) Jeg skal på UL 8. september, men skal ha ha en privat til før den tid.

Krysser fingrene ja, håper det er bedre der enn der jeg var forrige gang. Det kan forsåvidt ikke bli noe værre...

Skrevet

Gleder meg til å lese om deres inntrykk etter UL :) Jeg har time 14 august :)

Skrevet

Jeg var på ordinær UL på ahus 1 juli, jordmor virket litt sur og kort under undersøkelsen, men når vi var ferdig var hun mye hyggeligere...sikker bare veldig konsentrert under undersøkelsen. Fikk med 4 bilder av den lille :) Hun forklarte og viste oss alt, hjertekammer, blære, fingre og tær..kjempe opplevelse, gled dere.

Skrevet

Jeg skal føde på A-hus i okt/nov og ser frem til det jeg :-)

Har vært der på 2 UL og alle jeg har møtt har vært kjempekoselige og jeg har følt meg veldig velkommen der...så tror det blir knallbra jeg :-)

Skrevet

Hei.

Jeg født min sønn på gamle A-hus, og skal føde der igjen i februar. Blir spennende å føde på nye A-hus. Synes jeg fikk ganske god behandling der selv. Bortsett fra at jeg ble bedt om å vente en time, for de hadde ikke kapasitet til å ta inn noen akkurat da. Men jeg fikk da født til slutt:-)

Må vel påberegne seg litt svinn uansett hvor man kommer. Ingen er vel feilfrie...

Du får ha lykke til.

Skrevet

Skal desverre føde der igjen ja:(

Grunnen er det at det er nærmest!

Selv om jeg kunne klage meg gul og blå sist.

Denne gangen er jeg mer forberedt på det så da går det kanskje bedre også=)

Men jeg har desverre ikke mye posetivt å si om barsel tiden der, Føden var helt supre, men tiden etterpå var til å grine av.

Skrevet

Jeg skal føde der. Har termin 20 november. Jeg ser fram til det. Tror alltid at det vil være sånn at noen har et eller annet negativt å si om hvert sykehus, men noen er jo selvfølgelig uheldige.

Skrevet

Hei!

Jeg skal føde på Ahus, termin enn så lenge 11.januar :)

Er førstegangs, så ingen erfaring fra å ha født der tidligere, men var på kontroll for noe angående svangerskapet der for litt over en måned siden, og fikk veldig positivt inntrykk av sykehuset og ansatte da, fikk tilogmed ultralyd da uten å ha bedt om det, så kjempefornøyd med det :) Håper det positive inntrykket bare utvikler seg videre når jeg skal på ordinær ultralyd i slutten av neste uke :)

Skrevet

Skal føde på Ahus og :) Termin 23. desember.. Er spent ja, jordmoren virket litt kort og sur da jeg var på UL men er jo ikke sikkert hun var sånn ellers og uansett, så er ikke hun den eneste der:)

Skrevet

Jeg skal føde å Ahus i midten av november. Har ikke gode opplevelser knyttet oss til Ahus ennå, men håper at de bedrer seg før den tid. Har vært på forløsningssamtale i dag, og det gikk skikkelig dårlig. Helt syk lege... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...