KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Vi har brukt en bag i "plast" med Ole Brumm på til Cornelia:) Den var hendig og romslig! Nå skal Marina begynne i barnehage og jeg skulle hatt tak i en som en lik i størrelse, men finner ikke:( Har dere noen tips?
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Vi har ikke bag/sekk til vår gutt på 5. Burde vi ha det? Hva har dere der?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 har bergans blåfjell sekk til eldstemann.. den er god å bære om de skal ha med sekk på tur... til mnsta hat jeg en rød nordheim, angerer litt på den, for reimene var mye større enn på den blå...
litakine og Theodor Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 den der Elg 15 l, er det helsport som har den tro?
*Rutletutt* Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Eldstemann på 4,5 år har Bergans - den er veldig grei, god på ryggen. I hans bhg går de endel lange turer og bærer sekken selv, da er det viktig at den sitter godt på en liten rygg;o) Minsta på 2 år (i morgen - hipp hurra;o)) har en Tingeling-sekk vi kjøpte i USA, som blinker når hun går, hi hi - veldig søt og akkurat passe stor til at vi får plass til det nødvendige + litt til og hun klarer å ha den på ryggen selv...men det er liiiitt stor til det enda, men hun vil alltid ha den på når vi går til/fra bhg;o)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 min gutt har bergans.. ikke det at han har brukt den i bhg enda... har ikke noe vi må ta med i den!
Helt anonym... Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 Kjøpte bergans da han startet i bhg,kjekk sekk...men egentlig bortkastet.Bærer jo ikke sekken selv når han er så liten.Men han har den jo enda,og vil jo få bruk for den en dag da..
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #9 Skrevet 28. juli 2009 Ah, I see. De bærer ikke noe selv når de er på tur i vår bhg, men skjønner jo at dere andre trenger en god sekk.
Honningmelon Skrevet 28. juli 2009 #10 Skrevet 28. juli 2009 Begge to har Bergans 12 liter. Bruker den til å ha skift i, også bærer de sekken selv når de er på tur (er på tur èn gang i uka), så trenger en sekk som sitter godt på ryggen.
Ranveig R Skrevet 28. juli 2009 #11 Skrevet 28. juli 2009 Har kjøpt Bergans 12 liter til barnehagestart. Han skal berre gå to dagar i veka, og eg reknar med at vi kjem til å bruke sekken utanom bhg og. Han er snart 4 år og stolt som ein hane over sekken sin, sist i var på leikeplassen hadde han den på seg heile dagen ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå