skorpionfruen Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Kjennes i føttene nå ja. Bakt boller, laget sjokoladekake (bamseform) og pyntet den, laget suksesskake som desverre raste litt sammen men håper den er like god uansett. Nå står det en rabarbara/ jordbærpai i ovnen som snart er ferdig så skal jeg til slutt sette sammen en rulle kake (vanilje og blåbær) før vi sier oss ferdig for i dag. Har rensket jordbær til syltetøy, så i morgen lager jeg vafler og pølser med brød til barna. Pynte og blåse opp ballonger, så kan festen begynne. Men nå kjennes det at jeg begynner å bli trett i bena, skal bli godt å sove i natt Må legge sammen noen klær og tørke over gulv så slipper jeg å gjøre det i morgen.
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Så flink du er!!! Jeg føte at jeg hadde gjort mye i dag, men når jeg leste lista di ble mine "bragder" bare småtterier. Jeg har bakt en haug med piroger, rundstykker og ostehorn, og plukket ca 6 liter bringebær som jeg har lagd bringebærsyltetøy av. Mer enn nok for meg på en dag. Tåler stort sett ikke å gjøre så mye en gang før jeg blir kvalm og kaster opp, og ettersom jeg sitter her nå uten å være kvalm så håper jeg virkelig at jeg er på vei til å bli i bedre form. Å fått gå de siste 4 ukene til termin uten kvalme hadde vært fantastisk!!
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Å hjelpe meg, damen, nå må du ikke ta knekken på deg selv Skjønner jo at du lager bursdagsselskap, men du må ikke glemme å ta det litt med ro!! Sett i alle fall noen andre til å rydde i morgen Sov godt i natt og ha en riktig fin bursdg i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå