Gå til innhold

Kjenner meg ganske amper nå... (over termindag og utålmodig)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og mannen sier bare "du føder sikkert i natt".. som han har sagt hver eneste natt siden rett før termin.

Blir litt sur på ham, for det er jo bare noe mer peil enn meg. Arrrg.,

Og han er ikke den eneste som tror at jeg blir glad av sånn trøstesnakk, alle sier "du føder nok snart", "det går ikke så mye som 14 dager over" osv... Men det aner jo ikke de noe om. Og jeg blir bare provosert nå, fordi det KAN faktisk gå mer enn 14 dager over før babyen vår er her... Det er jo en reel mulighet for det. Det trøster ikke det spor når de slenger ut sånt.

Jeg tror det hadde vært best for alle om jeg fødte snarest, for jeg er veldig sinna, sliten, sur og lei nå. Blæ:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, skjønner at du er lei;-/

jeg er faktisk litt misunnelig også, fordi jeg ikke får muligheten til å gå å kjenner etter om det er noe på gang(hadde sikkert blitt drittlei, men...)

med førstemann ble jeg satt igang 2 dager før termin, og denne gangen må jeg ta ks, så jeg får aldri erfart hvordan kroppen ville gjort det på egenhånd.(hvis det ikke starter før ks, da..)

Skrevet

Du føder nok sikkert snart skal du se...

Lyst å kverke meg nå? ;-P

Uff, føler med deg! Kan desverre ikke si noe om når du føder, men forstår i hvertfall godt at du er møkk dritt lei nå og ikke trenger noen velmenene kommentarer. *trøsteklem*

Skrevet

føler med deg ja. å syns du har all rett til å bli sinna å lei nå. har fulgt med deg en stund, vet ikke hvorrfor, men når jeg ser innleggene dine, bare må jeg lese =p

sender deg maaaaaaaaaaaaaasse fødestøv :)

Skrevet

stakkars deg.... skjønner hva du mener... jeg gikk 7 dager over med nummer 2 og det er et helvete for å si det mildt.... men jegl urer på en ting,... ble ikke din termin flyttet en del når du hadde vært på UL? mener å huske at du egentlig hadde termin sånn samtidig som meg... jeg hadde 4 august, også ble den flyttet til 1 august...

Skrevet

Jo, den ble flytte en ukes tid ca. Hadde vel 1.august opprinnelig tror jeg. Husker ikke helt. Men jeg har hatt uregelmessig syklus i de to årene mellom forrige fødsel og denne graviditeten, så hva som egentlig stemmer er jammen ikke godt å si. Hadde ikke regelmessig mens før jeg ble gravid, men varierte en del...

Skrevet

Nå synes jeg du skal bli ferdig her på bim og komme over på dib! Nå har du vært her nok!!! :o) Venter å se deg der snart! Lykke til!

Skrevet

Snart kommer babyen din, det er i alle fall sikkert. Har ikke hørt om noen som har blitt der inne for alltid ;)

Har også uregelmessig mens og ingen av mine UL terminer har stemt på meg.. derfor bryr jeg meg ikke så mye om den! Enkelt å si, kanskje, men den er jo desverre bare ca dag..

Det beste jeg kan trøste med, er at all overtid og evig venting er raskt glemt når babyen endelig ligger på magen din :) helt nydelig!

Skrevet

Har det akkurat som deg. Jeg blir så lei av alle kommentarene!

Håper å bli satt i gang imorra. Gikk 15 dager over sist. Nå er det "bare" 5 dager over...

Skrevet

rima: ja, men jeg er jo allerede på dib også da:) Vært der i mange år jeg;)

Tre gutter, en jente og spire: ja, jeg vet. Om en og en halv uke så virker det nok dumt å være så lei nå. Jeg vet jo det. :) Men i mellomtiden føles det som for alltid.. hehe:) ikke logisk at litt over en uke kan føles så lenge akkurat nå.

Skrevet

hei kjenner jeg er helt enig med deg.. vi hadde termin med nr 2 på lørdag, men jeg går fremdeles rundt å vagger.. og er kjempe lei, trøtt, sur, grinete og stor.. denne babyen ligger an til 3900g og første mann var 2900.. snakket med jordmor og hun sa det var vanlig å bli henvist til føde poli den 12 dagen etter passert termin. jeg er dritt lei nå og det går utover mannen og den kommende storebroren.. stakkars familie!

nå må denne ungen snart komme ut.. Håper vi føder i natt..

lykke til

Skrevet

Ja, går hardt utover mannen min også. Og han på snart tre.

Her får jeg dessverre ikke noen overtidsvurdering før på¨dag 14... :( isj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...