Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Liker at man har ting man synes er fine selv jeg,koselige sjarmernde og spennede ting!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Pitteliten tv Stort sett ting som "alle" har er vel stemplet som harry. Særlig ting som først var dyrt og uoppnåelig så noen brukte en formue på å kjøpe, som så har blitt billigere og havner i " alle" stuer har lett for å bli harry.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Etter hva jeg har forstått her inne, så er det eneste som de fleste ikke vil syns er harry gulv, tak, vegger og vindu;)
Gjest Tale30 Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Retromøblement i 50-talls teak, for det har vi, hehe
Lilli med småtrolla Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Når alt er hvitt og gammeldags <3 Det er vanskelig å oppnå, spør du meg. Kunne tenkt meg en nostalgisk og hvit stil selv, men det er upraktisk og dyrt Men det er så fint!
Gjest Tale30 Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Poenget er jo at det noen syns er smakfullt, er harry i andres øyne. Jeg skrev panel, buegang og takvifte som harry i den opprinnelige tråden og fikk svar fra en som hadde både panel og buegang, men det var i alle fall ikke harry hos henne. Man kan ikke benekte at noen syns at det man har hjemme er harry, og man kan ikke påstå at interiøret i et hus er harry, ferdig med det, fordi det ikke er alle som syns det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå