Gå til innhold

Brudekjole hmm. Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å bestille kjole via internett? Ser at man må ta mål osv..., men tørr man dette..?.. Er av den oppfatningen at det er greit å prøve først... Jeg er bare 160 cm.... kjolen blir sikkert altfor lang...er heller ingen sylfide Hvordan får man den til å passe perfekt... Hmmm... Er helt blank jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også bare 160 cm, men kommer nok til å bestille kjole på nettet (jkdress.com). Skal først prøve litt forskjellige kjoler i brudesalonger for å finne ut hva som kler meg best. Det er viktig å få tatt skikkelige mål som man sender til skredderen på nettet, og så kommer jeg til å prøve kjolen i god tid før bryllupet for å sjekke om den trenger ekstra tilpassing hos sydame her hjemme. Husk å ta mål med sko (eller beregn noen cm til skohælene).

Skrevet

Jeg bli vel også å bestille fra nettet, å har fått skjema over mål de må ha.

Jeg bli også da å bestille kjolen litt forstor og heller få den sydd til rette for meg hjemme på en brudesalong. Blir ikke den store prisen da det ikke blir så mye å sy.

Skrevet

Anbefales på det varmeste, bare finn en modell som du vet passer din fasong, og få noen andre til å ta mål av deg, så blir det helt fantastisk!

Jeg bestilte brudekjolen min fra DhGate.com, skredderen "Faithfully" og er kjempefornøyd!!! Søsteren min har fått forlover-kjolen sin fra samme sted, og den er også vidunderlig! Til datteren min bestilte jeg fra "Romanticweddinggown" og ble også super-duper fornøyd!

Go for it, lykke til:)

Skrevet

Bestilte kjolen min fra JKDress, og er kjempefornøyd!

Er ikke så vanskelig å ta mål, bare du får en venninne e.l. til å hjelpe deg :)

Jeg er bare litt høyere enn deg, og heller ingen sylfide, men kjolen er sydd etter mine mål, og passer derfor ;)

Skrevet

Min nydelige kjole er fra dhgate... Ikke helt suksess med selgeren, men vi fikk ordnet det til slutt, og resultatet var fantastisk.. Anbefales med snøring, så er den lett å tilpasse kurvene!! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...