Tvillingmamma2010 Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Er det vanlig å bestille kjole via internett? Ser at man må ta mål osv..., men tørr man dette..?.. Er av den oppfatningen at det er greit å prøve først... Jeg er bare 160 cm.... kjolen blir sikkert altfor lang...er heller ingen sylfide Hvordan får man den til å passe perfekt... Hmmm... Er helt blank jeg
ipeggy Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Jeg er også bare 160 cm, men kommer nok til å bestille kjole på nettet (jkdress.com). Skal først prøve litt forskjellige kjoler i brudesalonger for å finne ut hva som kler meg best. Det er viktig å få tatt skikkelige mål som man sender til skredderen på nettet, og så kommer jeg til å prøve kjolen i god tid før bryllupet for å sjekke om den trenger ekstra tilpassing hos sydame her hjemme. Husk å ta mål med sko (eller beregn noen cm til skohælene).
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Jeg bli vel også å bestille fra nettet, å har fått skjema over mål de må ha. Jeg bli også da å bestille kjolen litt forstor og heller få den sydd til rette for meg hjemme på en brudesalong. Blir ikke den store prisen da det ikke blir så mye å sy.
Andremann snart? 3.pp Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Anbefales på det varmeste, bare finn en modell som du vet passer din fasong, og få noen andre til å ta mål av deg, så blir det helt fantastisk! Jeg bestilte brudekjolen min fra DhGate.com, skredderen "Faithfully" og er kjempefornøyd!!! Søsteren min har fått forlover-kjolen sin fra samme sted, og den er også vidunderlig! Til datteren min bestilte jeg fra "Romanticweddinggown" og ble også super-duper fornøyd! Go for it, lykke til:)
Nikamo Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Bestilte kjolen min fra JKDress, og er kjempefornøyd! Er ikke så vanskelig å ta mål, bare du får en venninne e.l. til å hjelpe deg Jeg er bare litt høyere enn deg, og heller ingen sylfide, men kjolen er sydd etter mine mål, og passer derfor
4skatter Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Min nydelige kjole er fra dhgate... Ikke helt suksess med selgeren, men vi fikk ordnet det til slutt, og resultatet var fantastisk.. Anbefales med snøring, så er den lett å tilpasse kurvene!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå