Samsung123 Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 ....hvor langt er jeg på vei....?? Jeg kan ikke denne utregninga her jeg... Hadde mensen i påskeuka, og så kan jeg ikke huske nestegang. Vet bare at den bare varte i 2 dager og bare var småblødninger. Hvor langt kan jeg være på vei da mon tro? Den mensen i påska var den første siden jeg har gått på p-sprøyta. Den skulle egentlig fornyes i august 09, men det ble aldri gjort. Hele mensen stoppet da jeg gikk på sprøyta..... Kan jeg kreve en ultralyd nå om ikke så lenge? Jeg er så nysgjerrig.....
HeidiL Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 dra til legen din og forklar situasjonen. Han vil da kunne henvise deg til tidlig ultralyd for at du skal få klarhet i hvor langt du er på vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå