Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Testet positivt for noen uker siden, og blødde samtidig. Varte omtrent 2 uker. Ikke positivt etterpå. Og jeg vet jeg har tatt alle pillene, og til riktig tid. Andre?
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Ja, og det ble dobbelt opp. Det var trillinger i begynnelsen av svangerskapet, men tredje fosteret sluttet å utvikle seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå