Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 når navlen hadde falt av, luktet han imidlertid godt... Bare jeg som reagerte så fælt på lukten av navlen?.. Syntes han luktet vondt fra dag en og frem til et par dager etter navlen falt av... Flere?
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Jeg luktet ikke akkurat på navlen til mine da, men synes de luktet kjempegodt begge 2, helt fra de var født!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Her må jeg faktisk være med å sikkert være den første i verden som sier dette, men jeg ble faktisk litt småkvalm av lukta til min nyfødte i flere uker, og kunne ikke forstå de som snakket om at så små luktet så godt... I ettertid har jeg tenkt at det kan ha en sammenheng med reaksjon på fødselen min. Den var rask og intens og rett og slett litt sjokkartet. Jeg gråt i 6 mnd etterpå når jeg tenkte på den.. Etterhvert begynte jeg å like lukta hennes, men det tok tid og jeg forstod det ikke var helt normalt å ikke like den så nevnte det ikke for folk akkurat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå