Gå til innhold

Har dere bestemt navn på den lille i magen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og dere som vet hva dere vet hva dere får..hva skal deres lille hete ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sterk følelse på gutt før UL, men jordmora virket ganske sikker på at var ei jente når vi var på UL. Jeg er ikke fortsatt sikker, så vi har både et jentenavn og et guttenavn klart:) Amalie hvis det er jente og Adrian hvis det er gutt. Det er navn vi begge synes er veldig fine.

Skrevet

Ganske sikker på at det er en liten Oscar inne i magen...;)

Skrevet

får vite kjønnet på torsdag, men navnet hvis det ble jente eller gutt ble bestemt før jeg ble gravid egentlig:) hehe...

markus hvis gutt, og maria hvis det blir jente. jeg er så spent!:)

Skrevet

Kommer til å ha alternativene klare til den kommer ut. Skal ikke vite kjønn!:) Må se den før jeg klarer å bestemme noe sånt, så har vi et par-tre alternativer så er det bare å bestemme det når vi ser nurket!:)

Skrevet

Dette er et daglig tema i heimen. Ulempen med å ha store unger fra før, er at de stadig legger ned veto. Eller har hatt kjærester som har hett det.

At ungene i tillegg har engelsk far, legger føringer for navnevalg. Vanskelig!

Skrevet

Er nesten sikker på det er en liten Olivia i magen min:)Eneste det var en som sa til meg heromdagen at skipper`n var eneste tegneserien som ikke hadde kommet opp ettter orginalen og at det ville den gjøre helt sikkert og da kommer alle til å mobbe min lille Olivia i barnehagen fordi kona til skippern´hetter det å hun ser litt "rar" ut...Jeg har hele tiden vist at hun har hette det ,men har aldri tenkt så veldig på henne når jeg har hørt navnet tidligere..Hva syntes der ,egentlig?

Skrevet

vi hadde bestemt oss for guttenavn da vi var sikker på at det var en gutt i magen, men da jormora ikke fann utstyret å mente det måtte være jente, ble alt mye vanskeligere!

til gutt hadde vi tenk Henry, og nå har vi mange jentenavn, wilma, olivia, carla, hilda, Lilly, isabell, og Ella Emilie... regner med vi lander på siste doble... men må se ann litt:p

Skrevet

her er navnene bestemt ja... skal på UL 14 august, så blir spennende å se hva det blir.. gleeeder meg :))

Blir Leah vist jente og Andreas vist det blir gutt... så fer venta i 17 dager til :)

Skrevet

jepp, men vet ikke om det blir gutt eller jente enda så har to navn klare.

Elena eller Liam, usikker på guttenavnet enda.. Syenes det er vanskelig å finne fine og sjeldene guttenavn..

Skrevet

Jada-nesten iallefall!

Camilla hvis jente.Andreas,Henrik eller Fredrik hvis gutt..

Ikke særlig orginalt,men...

Skrevet

Lille Dennis ligger i magen min. Gleder meg så mye til han kommer! =)

Skrevet

Vi hadde bestemt oss mer eller mindre for Sander hvis gutt og Tuva hvis jente... men vi tror nå at det faktisk er en liten Ida i magen :)

Skrevet

Skippern er ikke akkurat en hip tegneserie nå om dagen. Tror ikke kidsa leser det. Tviler i grunnen på at de i det hele tatt vet hvem Olivia er. Kjempefint navn!

Skrevet

Navn er fryktelig vanskelig så her er det overhodet ikke bestemt noe som helst, men har tenkt litt på Mathilde Sofie eller Marcus eller Magnus.. Er det dumt med dobbeltnavn på et søsken når første bare har et kort enkelt navn? lure lure..

Skrevet

Her bor det visst en Henrik sies det =)

Skrevet

oi.. her var det mange fine navn :)

jeg skal ikke på ul før 8 september.. fryktelig lenge til syns jeg :) hehe.. vil vite hvem som bor i magen nå..

navn har vi klart.. Marcus eller Isabelle.. så bare å vente å se :)

Skrevet

Fikk vite kjønnet i går( en liten prins), men vi har ikke bestemt navn ennå:-)

Vi bestemte oss for å vente til vi fikk vite kjønnet med å begynne å tenke på navn. Er 24 uker på vei, så vi har god tid ennå:-)

Skrevet

Henrik eller Jonas blir det nok her, har ikke helt bestemt oss :)

Skrevet

Thea hvis jente og Leon hvis gutt... Har en liten gutt fra før som heter Sebastian...

Skrevet

i min mage bor lille Herman!

Skrevet

Her har vi en Niklas tror jeg :)

Skrevet

Vi er litt usikre enda på kjønn og nan, navnene vi lurer på å bruke er Celina eller Thea Celine hvis jente og Nicolas/Niclas hvis gutt, men ingenting er bastemt enda :)

Skrevet

Åh det er vanskelig denne gangen. Jeg venter en gutt til, og vi vil ha et norsk/norønt navn i samme sjanger som Vegard, men åh så vanskelig det er. Jeg liker aller best Tord, men mannen min blånekter. Ellers syns jeg Erlend, Ådne, Torjus, Tarjei, Håvard, Halvard osv er fine navn, men jeg vet ikke om noen av dem er fine nok for min sønn:) Skal på ul igjen i morgen. Blir spennende å se om det fremdeles er en gutt, for før forrige ul var jeg helt sikker på jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...