Gjest Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 tom enn shampoo flasken ?? det er jo akkurat like mye i dem...
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Og i tillegg vasker jeg alltid håret to ganger med shampo før jeg tar en omgang med balsam. LIKEVELL blir balsamen fortere slutt... Mysterium... ;p
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 jøss...åssen får du til det da ? men uansett så syns jeg det er irriterende... blir lixom for dumt å kjøpe bare shampoo eller balsam når man er på butikken.. det er lixom et par.. hahaha mye man skal tenke på haha
Aini Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Hehe, slik er det her også, og jeg er den eneste som bruker balsam men likvel:P og vi er to som bruker shampo, dysjer annen hver dag og det gjør sambo også. begge bruker shampo hver gang men likvel blir det alltid tomt for balsam. shampo har vi ganske lenge før det blir tomt
PopUp Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Jeg bruker MYE mer balsam enn shampoo, MYE mer enn hva jeg behøver, hehe... Så det er forklaringen her iallefall ;o) Og jeg kjøper dobbelt av balsam, bruker å kjøpe når det er på tilbud på h&m )
Musemor med tre søte små Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Hør her jenter. Nå skal jeg forteller dere og balsamtrollet. Han et et lite troll nært beslektet med fjøsnissen. I motsetning til fjøsnissen som bor i høyet på låven og spiser grøt en gang i året og ellers sulter (dakkars), så bor balsamtrollet enten innerst i dusjen eller under badekaret. Han sniker seg ut om natten og lever av balsam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå