moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Jeg liker veldig godt flanell om høsten, vinteren og våren. Og så legger jeg på bomull på sommeren. Idag la jeg på flanell laken og bomull sengtøy fordi jeg føler det er litt kaldt her.
Lene~mor til tre Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Bruker mest bommuls sengetøy og synes sengetøy i krepp er veldig komfortabelt
Jojo x3 Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Flanell er best synes jeg. Når jeg legger på helt rent gleder jeg meg hele dagen til å legge meg :-) Venninnen min bruker silke, men det liker ikke jeg. Er så kaldt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2009 Jeg også. Digger å legge meg i rent sengtøy =) Vasker det 2-3 ganger i mnd og bruker tøymykner med godlukt da =) Bruker vanligvis nøytral pga lillebror, men pleier å ha litt i sengtøyet mitt.
blond Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Liker godt bomull og krepp. Nytt sengetøy og nydusjet kropp er virkelig det beste!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Liker sateng best. Er litt kaldt det også, men føler det er så rent, mykt og bedagelig. Skifter på sengene minst annenhver uke. Jeg koker sengklærne, om sommeren henger jeg dem ut til tørk om været tilater det. Ellers går de i tørketrommel. Flanell syntes jeg er deilig på de kaldeste dager om vinteren. Men foretrekker sateng da også,og legger heller ett tykt ullpledd opppå dyna.
flypapir Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har forelsket meg i sateng og bytter mellom de to settene vi har.. Er ikke alle sateng variantene jeg liker da, noen kan være litt stive og kalde, mens andre er myyyke og deiiilige
lÅktiHaUDe Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 Sateng og bomull er best på sommeren for det kjøler ned synes jeg Krepp og flanell er best på vinteren for det varmer så godt hehe Høst og vår ser jeg litt ann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå