Gå til innhold

Middag idag?

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere har kanskje hatt middag idag, men hva hadde dere?

Jeg gidder ikke å lage noe middag til bare meg, men har bakt kake og har spist litt av den da =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble det bare noe enkelt idag, stekte karbonader slik at vi fikk hamburgere ;)

Skrevet

Ørretskiver, poteter, brokkoli, cherrytomater og blomkål.

Skrevet

Idag hadde vi hjemmelaget blomkålsuppe

Skrevet

Mmmm! Blomkålsuppe høyrdes kjempegodt ut. Har ikkje blitt slikt her i huset etter lillesøster måtte kutte ut alle melkeprodukt i april. Må lage meg det ein kveld trur eg...

I dag tok vi med oss mormora mi på 88 år og åt på Dolly Dimple's. Hadde tilbrakt det meste av dagen på barneklinikken og var alt for slitne til å gå heim og begynne å lage middag. Når mormor i tillegg spanderte blei det berre enno bedre ;-p

Skrevet

Vi hadde kokt torsk med poteter og gulrøtter til, skikkelig traust men kjempegodt...er ikke så ofte vi spiser fisk her, for samboer + sønn liker det ikke noe særlig. Men nå var mor lei av kjøtt, kjøtt og atter kjøtt, så da...;)

Skrevet

Idag hadde vi min søster på besøk og hun kom med dagens middagstips :))

Nachos i langpannen (ja riktig hehe) strø så 700 gr kjøttdeig (i vårt tilfelle kyllingkjøttdeig) over som har kokt i tacokrydder og strø ost over, stekes i ovn på ca 200 gr til ost er gylden :)))

Fort gjort..

Serveres med en HERLIG salat, rømme og tacosaus :)) lages på 20 min og var fantastisk godt faktisk :)

Skrevet

Mor 75.

Denne retten er deilg. Også til litt ekstra kveldskos en litt sen kveld etter barna er i seng, om en er litt ekstra kvessen.. Eller middag. Foreningskos. Er jo så fort og enkelt gjort ja.. Og så veldig veldig godt.)

Idag har vi grillet. Indrefilet av sau. Og koteletter av svin. Med ris til.

Skrevet

Her ble det pannekaker og tomatsuppe idag. Oppå pannekakene hadde vi nydelig hjemmelaget blåbærsyltetøy (plukket bær for et par dager siden).

Etter middag lagde mannen min fyrstekake(!) som vi koste oss med sammen med noen gjester :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...