Gå til innhold

forlate statskirka..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har gjort det? Holder det å kort skrive at jeg vil ikke være medlem lenger ,+å skrive hvor å når jeg ble døpt?

å så skrive under å levere det på kirkekontoret?

Vil melde meg ut så snart som mulig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av ren nysjerrighet, hvorfor vil du melde deg ut?

Skrevet

fordi jeg ikke er noen kiregjenger. har ikke døpt barna mine heller. men toppet seg da jeg nominert å satt på valgliste for menighetsvalget nå. å mot min vilje. har ikke godkjent det i det heletatt. å nå vil di ikke slette meg fra lista heller. er overhodet ikke interessert i å bli valg inn i noe som interesserer meg null i.

så da melder jeg meg ut! å da kan di ikke ha meg på den forbanna valg lista si!!!

Skrevet

Merkelig å nermest bli tvunget inn i noe du ikke er interesert i. Jeg er selv kristen, men mener da at skal en stå i noen verv i en sånn sammenheng må det da være mennesker som står for det. Kirken blir mer og mer merkelig etter mitt syn.

Skrevet

ja... di er jo ikke tjent med å ha noen som ikke vil... kan di ikke ha noen som vil å som er engasjert i sakene som menighetsrådet styrer med?? blir så frustrert. har respekt for kirken å de kristne. men er dette måten di viser meg respekt på, så farvell!

hadde ikke melt meg ut hadde det ikke vært for dette. men dette gidder jeg ikke.

skulle likt å vite hvem som har nominert meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...