Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 3 mnd gamle baby er på den 16 dagen uten avføring..

Noken gode tips??

 

Da eg har prøvd er:

Malt på tutte, massera magen med tarmane, tatt salve på fingen og dytta/massert forsiktig utpå rompehålet, målt tempen for å stimulera......

 

Skal forresten til legen i måro tidli men kjekt med tips og at det evt kjeme før i måro.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje babyen din rett og slett tar til seg absolutt alt av melken, slik at det ikke blir avføring?

 

Legen min fortalte meg at slikt kunne skje..

Skrevet

Tenkte det samme som DarkNight. Har babyen din våt bleie, vokser trives er det viktigst. Det er sikkerhet å gå til legen i morgen. Mine barn har også som små vært lenge uten avføring, i vokseperioder, ikke 16 dager kanskje. Lykke til

Skrevet

Skulle ikke forundre meg at det kommer avføring før legebesøket i morgen.

Skrevet

Så lenge du gir kun morsmelk er det ikke uvanlig at det kan gå 16 dager mellom hver gang og det er ikke nødvendig å gå til legen med det. Hvis babyen drikker mme, så er det noe helt annet og da bør de ha avføring hver dag.

Skrevet

var legen som ville me skulle komma inn for sjekk slik at ho kunne kjenna på magen.. men er klar øve at d kan gå opptil 14 dagar mellom kvar gong.. å hu mi pleie å få avføring ca kvar 10 dag.. å syns 16 dagar var litt lenge, så bedre å ver på den sikre siden uansett..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...