Gå til innhold

Ferietips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboern hadde ikke mulighet til å ta ut så mye ferie i sommer, så det lille vi har hatt av fri sammen har gått til å besøke familien. Nå planlegger vi tur i høstferien (jeg er lærer), men vet ikke helt hvor vi vil.

Tenker europeisk storby, i begynnelsen av oktober. Da kommer jeg til å være nesten 6 mnd på vei, men det bør vel gå greit å reise likevel?

Noen som har forslag til hvor vi bør dra og hva vi evt må få med oss der?

Sambo har vært litt rundt før (bl.a London, Paris, Praha, Budapest, København), mens jeg stort sett ikke har vært noen steder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barcelona.. jeg og sambo var der i november i fjor, og det var helt fantastisk! Vi ble begge helt forelsket i den byen.. og været var kjempedigg i november, så da er vel oktober bra tidspunkt antar jeg!!

Nydelig sted å bare vandre rundt i byen, sitte på fortauskafeer, shoppe litt, og mssevis av "turistattraksjoner" å få med seg..

Norwegian flyr direkte, og det samme gjør Ryanair tror jeg (fra Torp)..

Skrevet

Takk for tips, Barcelona er helt klart en by høyt på lista! :)

Har et vennepar som kommer hjem derfra til helgen, så skal nok spørre dem ut om hva man evt bør se og gjøre der.

Hvis noen har andre gode forslag blir jeg glad for flere alternativer! :)

Skrevet

Jeg liker Torrevieja i Spania. Det er på solkysten.. En fin promenade med masse fine cafèer og butikker:) Den kjente La Mata stranda er også der:)

Skrevet

Støtter Barcelona! Makan til fantastisk by!

Skrevet

Barcelona er knall. Fint vær og greier.

Hvis det ikke er så viktig å få litt sommerfølelse i oktober, vil jeg anbefale Berlin. Fantastisk by!

Varmere der enn her i oktober, men ikke så varmt som i Barca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...