jadaneidaså... Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Vet dere om om det er slange inne i dekket? Det ene hjulet lekker så mye luft, så er sikkert punktert. Noen som vet om det er slange inni, som evt kan lappes?
mamarama og lille banan Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Min Emmaljunga-vogn har i hvert fall luftdekk, det er en Emmaljunga Edge Duo 07-modell. Du har nok det du og
jadaneidaså... Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 Jada, jeg har luftdekk:) Men er det dermed en selvfølge at det er slange inni? som kan lappes? eller må jeg ha nytt hjul?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Som regel er det slange inni. Bare gå til nærmeste butikk hvor de selger vogner så får du kjøpt slangt for rundt 50 kr. Vi tok med hele hjulet vi og så satte de den inn og pumpet den opp også
mamarama og lille banan Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 eller du kan kjøpe lappesett og gjøre det selv. men ja, det er slange inni ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå