Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Jeg syntes mannen min er drit fin, sexy, kjekk og det som er=) Og jeg ser fortsatt på han etter nesten 10 år. Hvis han for eksempel går ut på kjøkkenet, så blir det ofte til at jeg ser etter han. Ser på rumpa hans og sånn. hehe.
Figa Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Mannen min er den vakreste jeg noen gang har sett. Og ja, jeg ser fortsatt på han og etter han ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Ja, jeg syntes han er fantastisk kjekk. (Det er nok ikke objektivt, men jeg syntes virkelig han har en utrolig kropp)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 kiler i magen når jeg ser hendene hans elsker å se han jobbe (hjemme, som handymann) Kan få plutselig lyst til å bare krype inntil han og lukte på han. Selvfølgelig passer det aldri .. sukk ..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Nei,faktisk ikke...Han er ikke så mye å se på egentlig,litt rund i ansiktet med små griseøyne:-/Huff føler meg helt fæl som skriver dette:( Men jeg kan jo ikke bestemme hva jeg skal like.. Utenom ansiktet har han en fantastisk kropp som jeg elsker å se på da;o) Det var andre kvaliteter som gjorde at jeg falt for han,men det tok tid.. Men jeg syns nå at han er skjønn å se på nå da,stort sett...
lotta08 Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Jeg er fortsatt like forelsket i mannen min som den dagen vi møttes ) Han er den kjekkeste og deiligste mannen i verden,og jeg får sug i magen hver gang jeg tenker på han ) Jeg har ikke sett på andre menn i det hele tatt etter at jeg møtte han. Han er virkelig min største kjærlighet <3
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 jaa det gjør jeg han er skikkelig kjekk og sexy. . Både ansiktet og kroppen. naaam <3 så har han såå sexy klesstil i tillegg. . mmm. . Kribler i hele meg når jeg tenker på han og ser på han. HERLIG . Og vi klarer fremdeles ikke å holde hendene unna hverandre ;)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #9 Skrevet 28. juli 2009 HELL NO. Og det har jeg i grunn aldri syntes. eller når jeg ser på bilder av han som yngre så er han ok..Men nå...æsj. Mye av grunnen er kanskje at jeg syntes han er en skikkelig slask. Kan gå med en svær flekk på buksa på rasshølet i flere dager å drite i det. Stygge gule tenner har han å..Har sikkert ikke brukt parfyme på flere år. Men han er nå snill og hjelpsom. Får alltid høre at jeg er alt for pen for han og hvordan i alle dager han klarte å kapre meg. Hadde han i det minste tatt vare på seg selv. Men når han gir faen så blir han skikkelig næsty og usexy i mine øyne som det går ann.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #10 Skrevet 28. juli 2009 mannen min er penere idag enn når vi møttes, men så er er det kun 4 år siden og vi er i begynnelsen av tyve-årene.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #11 Skrevet 28. juli 2009 hmm . .hvorfor er dere sammen med noen dere ikke liker å se på? jeg hadde ikke villet kysset og kost med en jeg syntes var ekkel . .hmm Hilsen anonym 17.13
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #12 Skrevet 28. juli 2009 Jepp,, elsker mannen min utrolig høyt og han er sexy og deilig og se på og ta på.. elsker kroppen hans.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #13 Skrevet 28. juli 2009 Syntes det er bra at ikke alle tenker på utseende jeg. Hvorfor skal ikke en stygg, men en veldig snill mann få seg dame. Og uansett så kan det være at noen av mennene til de som sier han er så sexy ville vært stygg for andre. Men for min egen del så kan ikke jeg skjønne at noen ville syntes at min man er stygg på noen måte da=)
Sjefsmegga Skrevet 28. juli 2009 #14 Skrevet 28. juli 2009 Ja, så klart. Han er faktisk kjekkere nå enn da jeg møtte ham, blitt mer mann, siden han var litt yngre og mer "guttunge" da vi møttes. Får fortsatt sug i magen når jeg ser ham i bar overkropp og når han kommer dryppende våt ut av dusjen. Og enda bedre, han ser fortsatt meg også ;-) Like viktig at det er gjensidig.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #15 Skrevet 28. juli 2009 JA! han er kjempekjekk! Han har jo forandret seg over de 10 årene vi har vært sammen, fra han var 23 til nå 33. Men han har bare blitt mer og mer maskulin i trekkene sine og jeg synes han er kjempeflott å se på :-) Spesielt etter at han fikk seg briller, slike "uten innfatning", er så flott atte! :-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 28. juli 2009 #16 Skrevet 28. juli 2009 ja selvfølgelig:-) jeg sitter ofte og ser på han pga at jeg er stolt av å ha en såå kjekk og god mann:-)) og tar han i å sitte å stirre på meg,da blir jeg skikkelig tomat.hehe... vi har vært ilag i litt over 3 år ,men har kjent hverandre siden1990.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #17 Skrevet 28. juli 2009 greit nok at ikke alle skal gå etter utseendet, MEN hvorfor være sammen med en du ikke liker å se på? Jeg kan ikke forestille meg å være sammen med en jeg ikke liker utseendet til, det blir feil i mine øyner. Men jeg kan heller ikke være sammen med en pga han er fin og se på. Det er jo en kombinasjon. Kjekk, snill osv. .Men nei aldri med en som jeg selv syntes er stygg. Og jo stygge mennesker skal få ha kjærester de og, for selvom jeg kanskje er litt kresen og syntes de er stygg, så er det nok noen andre som syntes de er fin
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. juli 2009 #18 Skrevet 28. juli 2009 Jeg synes han er kjekk ja:) Og kroppen er heller ikke å forakte;)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #19 Skrevet 28. juli 2009 Jeg hadde nok ikke snudd meg etter han på gata om vi møttes idag, han har et helt ordinært utseende. Men fordi jeg elsker den han er etter 11 år sammen, så er han finest i verden for meg!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #20 Skrevet 28. juli 2009 Han er ikke stygg, men ikke noe jeg normalt ville snudd meg etter. Men elsker han av hele mitt hjerte gjør jeg da forde. Av en eller merkelig grunn falt jeg for han etter første møte selv om det ikke var utseende som sjarmerte meg og lykkelige tror jeg vi begge fremdeles er etter 13 år.
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #21 Skrevet 28. juli 2009 Han er fin ja :-) Tar meg selv i å stirre på ham fortsatt innimellom etter over 12 år sammen.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #22 Skrevet 28. juli 2009 Har aldri synes han har vært drit fin når det gjelder utseende. he he. følte meg litt slem her nå. Men det er nå slik det er. Men han er min og han er helt herlig.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #23 Skrevet 28. juli 2009 JA! min mann er fantastisk flott! =) på alle måter! nesten helt svart i håret, med mørkeblåe øyner... sexy er han!!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #24 Skrevet 28. juli 2009 Åh! Føler jeg kapra ham på det fineste<3 På bilder før vi ble sammen, synes jeg ikke han var så pen, men han blir kjekkere for hvert år som går! Jeg blir sjelven av å tenke på ham. Og tanken på at han står i kjelleren arbeidsklærne sine og snekrer, gjør meg litt jah<3 Drømme seg bort! Liker kroppen, ansiktet og det faktum at han gjør alt for meg! Synd jeg reagerer så kraftig på lukta av ham nå Kan ikke være i nærheten av ham:/
Girl Next Door Skrevet 28. juli 2009 #25 Skrevet 28. juli 2009 Ja, og har troa på at det skal forbli slik i mange år fremover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå