t+t <3 Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Noen som har vært borti denne før? Skal se på en etterpå og er veldig intressert i å vite åssen den er. Skal bare bruke sen som ekstravogn siden hun førstefødte er 2 år og går i bhg når neste kommer..
attpåklatten blir storesøster! Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Hadde en slik som denne til mine eldste, og var kjempefornøyd. Letttrillet, stabil og god
t+t <3 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2009 Hadde du den som barna sitter bak hverandre eller den som de sitter ved siden av hverandre???
Tremo Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Om du snakker om den trehjulingen med to barn ved siden av hverandre, og fast fremhjul, så hadde jeg en slik en til mine to første. Det var akkurat 2 år mellom dem. Den fungerte veldig bra i begynnelsen, og vi brukte den veldig mye, men om jeg kunne valgt på nytt, så ville jeg hatt en med svingbart forhjul. Den ble jo brukt når de var 1 og 3 også, og da begynte det å bli TUNGT å manøvrere med det faste fremhjulet. Men det er min mening, da. Det finnes flere som ligner ABD design tvillingvgn, men som har fast fremhjul.Tror Barnas hus har noe som heter titanium tvilling swing, også har vi GT safari tvillingvogn. De er ikke så dyre, og du kan sikkert få dem ennå billigere på Finn
Tremo Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Liten tilleggsopplysning: fant den titanium vogna på tilbud her: http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=index&cPath=2_158 med fotpose og regntrekk inkuldert:) Sorry all denne infoen, men jeg ble bare litt overivrig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå