Gå til innhold

Mage


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, gravid for tredje gang og føler at jeg jeg allerede har mage i slutten av uke 9.

 

Om jeg ikke trekker den inn strutter den skikkelig. Nesten slik jeg hadde da jeg var gravid første gang gi 4/5 mnd.

 

Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gravid med nr 2 og føler at klærne begynner å bli trange allerede, er 9+5 i dag. Det er visst ikke så uvanlig at den kommer tidligere med nr 2, 3 osv, men synes det er veldig tidlig. Kan jo hende jeg rett og slett er litt oppblåst og når man vet det er et lite liv der inne så klarer man jo ikke å gå og trekke inn magen hele tiden heller, den lille må jo ha plass...hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights og tunika er fin mote... Jeg er også veldig oppblåst. Dette er min 5 graviditet på 2 år (4 har enda i aborter). Har i tillegg 2 barn. Så det er ikke rart magen kommer fort... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten redigering fra meg som svarte først. Er jo ikke 9+5, men 8+5 i dag. Ved nærmere ettertanke er jeg til og med 8+6...ammetåka allerede? Tror jeg får inføre gravdtåka som eget uttrykk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen strutter her også.

Venter nr 2 og er 8 uker på vei. Kan hende man er litt oppblåst da. Må være kretativ med klærne her, og tunika er fint og behagelig da klærne begynner å stramme. Har allerede funnet frem graviditetsbuksene... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh yes, her har vi mage! Er 8+1 i dag, men magen tyter godt ut allerede... Er nok fett som egentlig ligger lengre ned og inn som blir dyttet opp og ut av voksende livmor for magen begynner altfor høyt oppe til at det kan være noen baby inni den! Har ikke med meg gravideklær på ferie, kommer hjem når jeg er 10 uker, men da står de klar i en bag hjemme, og jeg regner med de må tas i bruk med en gang... Begynte med gravidebukser i uke 12 forrige gang og ble stor som et hus på slutten, la ikke på meg så enormt mye, ca 10-12 kg? Men hadde en helt enorm mage. Så var også gutten 4.3 kg da han ble født og regner med en sånn sværing en gang til... Er skikkelig ømfindtlig i magen, så selv om jeg kan true igjen knappen på buksen litt lenger så foretrekker jeg å gå for gravideklær, det er så mye mer behagelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også gravid for tredje gang og synes magen kom veldig tidlig! Om kveldene er jeg ekstra oppblåst og ser ut som jeg er gravid i 5. mnd! Siden jeg ikke er noen sylfide og har mange ekstra kg fra før tror jeg også at det er en voksende livmor som presser magefettet opp og ut. I tillegg er det jo vanlig å ha en strekt oppblåst følelse nå i starten.

 

Tunika og tights er reddningen for meg ;o) Er nesten litt glad jeg blir sykemeldt rett etter ferien (ekstremt kvalm og veldig sliten. sover to timer midt på dagen og sovner allikevel på sofaen før 11 om kvelden)ellers hadde alle på jobb sett at jeg er gravid.. er 8+2 i dag... skal på tidlig UL om en uke og jeg er veldig spent på om det er en eller to der inne ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...