Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :-)

Gutten min e 8, 5 mnd å kan masse ;-) Å lære mye nytt i barnehagen hver dag, merkes godt på han :-P

* Krabbe

* Reise sæ opp overalt

* Går rundt møblan + med brio vogna si

* Har satt sæ opp sjøl fra mageleie sia han va 6,5 mnd ;-)

Rulle enda ikke fra mage til rygg :-P Han ser ikke vitsen i d hele tatt :-P Men har rulla fra rygg til mage sia han va 3,5 mnd ;-)

Ellers e d nu mange nye lyda, å særlig brumm, brumm så spyttspruten står ;-) Han sir mamma og bruke d bevisst, å av og til kommer det pappa og hei ;-)

Han vinke hade, men orske ikke klappe enda :-P

Enn din da? :-)

Skrevet

Min gutt blir 8 mnd om noen dager. Han kan krype, krabbe, rulle rundt (har gjort begge veier siden 4 mnd), sier mamma, sitter selv og står og går med støtte. Ellers har han fått to tenner i underkjeven, er 75 cm lang og 9,6 kg tung.

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

En uke til jenta her er 8 mnd(!!)

Hun ruller fra mage til rygg, og rygg til mage.

Hun har akkurat begynnt å åle seg litt fremover. (ledninger er som magneter)

Min har 4 tenner. To oppe og to nede.

Kan ikke komme på flere spesille ting hun kan.

Dog, smile kan hun. Hun er i perlehumør om dagene!!

Skrevet

Jenta mi er 8,5 mnd og kan

-sette seg opp selv

-krabbe fort(har krabbet i en mnd)

-reise seg opp etter sofaen, stuebordet, sprinkelene i senga. Går ikke rundt møblene enda, men balansen begynner å komme seg, ikke så mye knall og fall som det var i starten.

-vinke hade

-gi high 5 ;)

-lener seg fram med en våt trut(sikler mye om dagen - nye tenner?) hvis jeg spør om mamma kan få en suss.

-holde flasken selv (men mister den ganske raskt, men virker somom hun skjønner hvordan hun skal drikke av den)

Ellers er hun i det siste begnt å bli ganske sta og blir sint hvis jeg tar fra henne ting hun ikke får ta, eller hvis jeg avbryter henne hvis hun er i ferd med å gjøre noe som kan skade henne.

Men stort sett veldig blid og fornøyd:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...