Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Noen som har drukket i svangerskapet enten mens de visste de var gravide elle ikke.. ? Hvordan gikk det.. ?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Nei det gjorde jeg ikke. Så derfor trengte ikke jeg å bekymre meg når jeg gikk gravid for at barnet mitt skulle ha noen skader pga alkohol.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Jeg tenker da at når en ikke finner ut at en er gravid før uke 16, så har en kansje drukket frem til det... Om det er noen her som har beholdt barnet for det om, og alt har vert som det skal?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Jeg var på fest ca 4 uker inn i svangerskapet og dra alohol. Visste selvsagt ikke at jeg var gravid, da det var uplanlagt. Hadde jo aldri drukket om jeg visste jeg var gravid. Tulla mi er frisk og rask. som oftest går det jo bra, men det er nå slettes ikke å anbefale at man drikker mens man er gravid.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Som oftest er alt som det skal. Det er vel heller sjeldent at det skjer skade ved normal bruk av alkohol. Ikke ta abort bare fordi du har drukket! Barnet ditt er nok helt friskt, men gjør det egentlig noe om det ikke er det? Det er jo barnet ditt uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå