Gå til innhold

Syns ikke dere også dette var på kanten til litt frekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde besøk av svigers i helga, og de hadde ryddet litt i diverse kott og loft hjemme hos seg. Der hadde dem funnet fram masse fra mannen min da han var liten og videre opp gjennom oppveksten, som dem hadde gjemt.

Dette var jo kjempehyggelig syntes jeg. Da vi satte å bladde gjennom en notatbok fra da han gikk på videregående, kom vi over et notat som en jente i klassen hadde skrevet. jeg for min del syntes dette var kjempemorsomt, og mannen min både lo, og var litt flau på en gang.

Da utbryter svigermor. Oj var det noe jeg hadde glemt å luke ut? Hun hadde da gått igjennom bøkerne hans pg luket ut det hun selv annså som uppasende.. notater, "kjærlighetsbrev" o.l.

Jeg kjente jeg ble kjempeirritert. Hun hadde jo fjernet en del av livet hans. Jeg syns det ble helt feil av henne å snoke i hans private ting, og fjerne ting.

Mulig hun gjorde det for at ikke jeg skulle se at han har skrevet ting til andre jenter, men HALLO! det er jo masse år siden, og han var jo bare ungutten da. Trodde hun virkelig at jeg trodde han var jomfru da jeg traff ham.

Arg... Jeg sa ingenting til henne, visste ikke hva jeg skulle si heller. Ville ikke skape dårlig stemning.

Men hvis din svigermor hadde gjort dere, eller noen andre for den saks skyld. Hadde ikke dere reagert dere også???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigermor har jeg ingen råderett over, men om min mor hadde "luket ut" slike ting fra mine dagbøker ol, så hadde jeg blitt kjempesint!

Skrevet

Er enig med deg, det er ikke svigermors jobb å sensurere.

Om hun hadde vært bekymret for at der var ting du ville bli støtt av kunne hun gitt sakene til mannen din og ev. bedt ham om å gå igjennom sakene selv.

Skrevet

Ja jeg ble jo sint på min manns vegne.. er jo hans mor.. Hadde blitt lynings om min mor jorde noe sånnt ja...

Skrevet

ja helt enig med deg tingeling.... !

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tuller du? Jeg antar dere begge er voksne mennesker, og hva som må ha skjedd på ungdomsskolen og videregående er da way gone! Man er jo som regel ikke i stand til å vite hva ekte kjærlighet er på den tida engang. Hva sa mannen din da?

Skrevet

Der og da sa han ingenting.. men da jeg spurte ham om det etterpå var han enig med meg. Han ble egentlig ganske lei seg, men ville ikke helt vise det.

Skrevet

vi er begge voksne mennesker ja, og han er over 30.

Tror nok kanskje moren hadde litt problemer med å godta at han var en tennåring med hormoner og drifter.

De er litt gammeldagse av seg, men det får da være måte på...

Skrevet

Ettersom mannen din har latt tingene ligge hjemme hos foreldrene sine etter at han flyttet hjemmefra synes jeg det må være greit. Din svigermor forsøkte å være hyggelig mot deg ved å ta vekk ting du kansje ville synes var leit å se. Jeg synes ikke det var frekkt.

Hadde hun derimot gått gjennom personlige ting som sønnen hadde tatt med seg når han flytte,t hadde det vært frekt.

Skrevet

Hun sa ikke at det var derfor, var bare en anntagelse jeg kom med. jeg syns uansett det ikke er noe hun har noe med å ta bort en del av livet hans.

hun må jo godta at det som står der tilhører en bit av fortiden hans, og det kan jo ikke forsvinne bare man brenner det bort. Da burde hun ha hørt med sønnen sin først.

Det var jo fordi hun ikke likte det som stod der, at det ble luket vekk. Det var det mannen min mente hvertfall.

Skrevet

Hadde sørget for å ha privat anliggende til meg selv. Ikke tilgjengelig for mine foreldre.

Når det er sagt er det frekt og lite dannet og gå igjennom andre sine private notater og brev. Sånt gjør man ikke.

Så barnslig.

Skrevet

Dama gjorde det sikkert for å ikke skape konflikter og evnt ubehagelig sit før sønnen sin og dæ. Jeg syns du overdriver da ho sikkert gjorde i beste mening.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Utifra hvordan noen reagerer her.. så tror jeg det er veldig vanskelig å være svigermor.

Skrevet

Hun har jo gjort det i beste mening. Jeg tipper både min mor og svigermor kunne funnet på det samme. Hadde svigermor gjort det, hadde jeg synes det var søtt og blitt glad for at hun tenkte på meg.

Skrevet

Noget spesielt da synes jeg.

Dra med seg slike ting og apåtil rive ut sider hvor det stod skrevet om tidligere flammer. I ungdomsårene.

Min mor kunne i hvert fall aldri gjort noe slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...