Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Jeg tror han bleket huden. Hvordan han gjorde nettop DET aner jeg ikke
Gjest -<<- Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Sjokkeffekt etter at jordmor Siri strippa for ham. Det hele var en konspirasjon for å øke aktiviteten på dib. Funka som faen, dama ler hele veien til banken.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Vitiligo + sminke, og evt litt blekingsbehandling på fortsatt mørke flekker.
Patetica fåkksi Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Jeg hadde nok blitt bleik selv av det synet, men leggene mine er for solbrune til å visne hen pga. et slikt sjokk. Jeg tror han .. hmm.. at han, ja, badet i klor?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 jeg tror det beynte med vitiligo. Men etterhvert som sykdommen ble mer og mer agressiv så tror jeg han skjulte de mørke flekkene for å se mindre "syk" ut. Ikke at det hjalp stort med de andre forendringene han gjorde i ansiktet da....
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Han fikk faktisk en hudsykdom og valgte å bli hvit istedet for flekkete. Har en venn som lider av samme sykdom, bare ikke så ille. Det er ikke noe å le eller spøke av.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Vitiligo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå