Gå til innhold

I dag har jeg vært på UL:)


LaLiLa

Anbefalte innlegg

Alt sto bra til med den lille i magen. Den sprellet rundt inni der:) Legen var ikke helt sikker på kjønn, men trodde 75% på gutt. Det var herlig å se den lille, og få bekreftet at alt sto bra til:) Siden vi har en gutt og en jente fra før så skulle jeg ønske vi kunne føle oss mere sikre på kjønnet i magen. Synes det er greit å kunne finne frem klær og vaske og ordne dette på forhånd. Har litt lyst til å bestille en 3D UL for om mulig å få bekreftet kjønnet endelig. Spiller ingen rolle for oss om det blir gutt eller jente, men det er mest av praktiske og forberedende årsaker:) Vi har veldig mye klær etter de andre barna våre. Terminen ble flyttet 1 dag, til 20. desember:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt sto bra til med den lille i magen:) Skjønner godt at det er praktisk å være litt mer sikker enn 75% ang kjønn... Vi skal ha 3D-ul denne gangen også. Hadde det på lillegutt og kjente ham igjen fra bildene etter han ble født. Syns det var kjempegøy:) Så vi vil gjøre det denne gangen også, selv om de på ordinær ul'en sa at de ville bli svært overrasket om det kom noe annet enn en gutt hos oss;) Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke vente, så jeg bestilte en 3D UL i dag, hehe:) Har aldri tatt det før, men har hørt mye positivt om det. Har fått time 7. september. Gleder meg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på UL i dag. Her bor det en liten jente. :) Alt stod bra til. Absolutt greit å kunne planlegge og ordne litt i forbindelse med farger osv ja. Har også 3D UL klar i september. Moro å se uansett. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...