Gå til innhold

Er dere ferdige med ferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte på torsdag når jeg hentet barna i bhg. Da tok vi ferie.

Vi skal ha 3 uker, nå er de 1 uke hos faren og så skal de ha 2 uker hos meg. Men siden vi reiser sammen til Danmark i min ferie så blir ikke min ferie så lang. Får se om jeg tar de fri noen dager etter ferien når bhg har kommet godt i gang igjen.

Det er jo mest gøy for storesøster da, lillebror forstår ikke så masse av å få fri en dag for å gjøre noe annet enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har ferie nå, eller dvs jeg arbeider kun 3. hver helg for tiden(har omsorgspermisjon). Mannen har ca 2 uker igjen til han skal ut i norsjøen igjen i 2 uker. Og da begynner jo skole og bhg igen.

Skrevet

Nei jeg begynte ferien min forrige uke og har ferie helt til barna begynner på skolen.

Skrevet

Jeg har permisjon jeg da, men mannen og jenta mi begynner i jobb og bhg igjen den 10. Vi er på ferie nå og koser oss masse :) De har begge hatt ferie siden 18.juni, så vi har hatt masse tid sammen.

Litt rart hvor deilig det er med ferie selv om man har permisjon?!:)

Skrevet

Har ferie fra skoleslutt til skolestart :)

Skrevet

Nei har enda tre uker igjen av ferien.. Syntes den går altfor fort!!!!

Skrevet

Nei, har ikke påbegynt den enda! Starter ferien på lørdag, en gang på ettermiddagen. Søndag ettermiddag overtar vi "familiehytta" (les: krypinnet) på fjellet i 14 dager.

Utenlandstur blir det sikkert i slutten av november. Skal skje noe ekstraordinært om så ikke blir tilfellet. Da er det klart for vennebesøk og campinghytte de luxe i Danmark fra onsdag kveld til mandag formiddag. Og så får skolen "permisjonsvarsel" for to elever i 2 1/2 dag...

Skrevet

Ferie fra skoleslutt til skolestart/lærerstart!! Har "bare" en og en halv uke igjen...

Skrevet

samme med meg, fri hele skoleferien. Er utrolig fornøyd med valg av yrke! :)

Skrevet

Jeg har hatt 3 uker, synes de gikk altfor fort. Vi har vært borte i en drøy uke. Mannen har bare hatt ferie mens vi var bortreist. Jeg har jo da 2 uker ferie tilgode ennå. Vet ikke ennå når jeg skal ta de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...