Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg ganske utslitt, har en på 4mnd som ja, han sovner til slutt, men må helste vugges hardt eller hoppes i vogna! han ligger å hylskiker i 15-30min før han sovner av utmattelse! alt er liksom feil, men eneste måten å få han til åsovne på!!

det verste er at han våkner etter 30min og er absolutt ikke utkvilt, så vi må nesten gå gjennom skriging en stund til for å slippe en grinete baby i mange timer!!

tar i mot alle råd, hvordan skal jeg lære ham til å sovne av seg selv på dagtid???

kan jo legge til at kveldene går forholdsvis greit, og at når jeg legger han i senga etter mat, så kan han ligge å prudle litt før han sovner av seg selv!! (fynker ikke på dagtid derimot)!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg anbefaler opp-ned-metoden på det varmeste. Selv har vi en gutt på 4,5 mnd. Bruker denne metoden hvis det er vanskelig å legge han. Jeg har lest om det fra en bok som heter "the baby whisperer solves all your problems", kjempefin teknikk. Ikke noen skrikekur.

Skrevet

okei! så du mener dette fyngerer på så små babyer!! okei! det skal prøves ;)

Skrevet

ja, absolutt! Er også mange her inne som har gode erfaringer med det. Lykke til da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...