AE84 Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 nå er jeg ganske utslitt, har en på 4mnd som ja, han sovner til slutt, men må helste vugges hardt eller hoppes i vogna! han ligger å hylskiker i 15-30min før han sovner av utmattelse! alt er liksom feil, men eneste måten å få han til åsovne på!! det verste er at han våkner etter 30min og er absolutt ikke utkvilt, så vi må nesten gå gjennom skriging en stund til for å slippe en grinete baby i mange timer!! tar i mot alle råd, hvordan skal jeg lære ham til å sovne av seg selv på dagtid??? kan jo legge til at kveldene går forholdsvis greit, og at når jeg legger han i senga etter mat, så kan han ligge å prudle litt før han sovner av seg selv!! (fynker ikke på dagtid derimot)!!!
eplejente Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 jeg anbefaler opp-ned-metoden på det varmeste. Selv har vi en gutt på 4,5 mnd. Bruker denne metoden hvis det er vanskelig å legge han. Jeg har lest om det fra en bok som heter "the baby whisperer solves all your problems", kjempefin teknikk. Ikke noen skrikekur.
AE84 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 okei! så du mener dette fyngerer på så små babyer!! okei! det skal prøves
eplejente Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 ja, absolutt! Er også mange her inne som har gode erfaringer med det. Lykke til da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå