Gå til innhold

syvende himmel på tv 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de sluttet og sende den nå? hmm hvor mange år har den gått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den må jo ha gått i alle fall i 10 år. Tviler på at den er borte for godt. Kommer nok tilbake til høsten igjen :) Akkurat som med 'under samme tak' på tv norge. Den har vel gått i 20 år nå

Skrevet

ja den har gått lenge .. jeg tror jeg har sett den 2 eller 3 ganger. likte egentlig den siste sesongen best jeg da. Jeg liker den type serie egentlig. litt moral og litt humor. og relativt daglidagse problemer.

Skrevet

Hihi, Seventh Heaven inneholder mer enn bare "litt" moral, spør du meg!

Skrevet

Jeg har begynt å spare på serien på dvd, synes den er veldig bra. Får ikke sett den til vanlig da jeg er på jobb på dagtid (såg den da jeg jobbet skift, og da jeg var i barselperm) Håper den kommer tilbake, og kanskje på ettermiddagen når jeg er ferdig på jobb. Den har kanskje bare tatt pause i sommer?? :-)

Kom og på en annen serie som gikk før, men husker ikke hva den het.. Om en familie den og, sønnen i fam hadde downs. Melodien til den var Obla di, obla da. (Satser på at ingen "perfekte" gidder å rette evnt skrivefeil i Obla di, obla da ;-) ) Noen som vet navnet på den serien?? Den og var veldig bra :-)

Skrevet

den har tatt pause pga tiur de france :/ men kommer tilbake igjen etter siste etappe. Og den fortsetter der den sluttet før tour de france begynte... Er så SABLA lei den syklinga altså!

Skrevet

hehe prøvde å være litt snill da. det er mye moral og det trenger vi :)

Skrevet

tror den het "life goes on"...Det var en fin serie!

Gutten het corkey :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...