Gå til innhold

Syns du det er pent med...


Anbefalte innlegg

Skrevet

muskler a`la Madonna når man er 40-50 år?

Dama må jo ha stålkontroll når det gjelder trening og kosthold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

njaaa.. kanskje ikke akkurat så mye som henne, jeg syns personlig hu er litt "for" trent og mister litt av de myke formene.. litt for stramt, men hun holder seg godt da:)

Men det at hun har stålkontroll når det gjelder trening og kosthold er jo ikke så rart da, siden utsene hennes er en stor del av jobben. Og hun har nok en liten stab av personlige trenere til å hjelpe seg^^

Skrevet

Jeg synes ikke det er grunn for å kutte ned på trening fordi man er i en viss alder. Men Madonna ser nok heller litt for tynn ut. Hadde hun ikke hatt muskler i det hele tatt hadde hun sett mye verre ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...